اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی قزوین تأکید کرد

توسعه کتابخوانی در کانون اصلاح و تربیت قزوین

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین با تأکید بر توسعه کتابخوانی در کانون اصلاح و تربیت قزوین گفت: توسعه فعالیت‌های کتابخوانی برای مددجویان این کانون در اولویت برنامه‌ها است.

توسعه کتابخوانی در کانون اصلاح و تربیت قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، همزمان با دهه امامت ظهر امروز سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین از کانون اصلاح و تربیت قزوین بازدید کرد.

محمدرضا مولایی در این بازدید اظهار داشت: اهمیت فعالیت فرهنگی به‌ویژه برای کودکان و نوجوانان بر کسی پوشیده نیست که در این راستا این اداره‌کل از هیچ تلاشی برای کاهش مشکلات مددجویان و جذب هرچه بیشتر آن‌ها به سمت مطالعه و خواندن مفید دریغ نمی‌کند.

وی افزود: برای افزایش برنامه‌های مطالعه و کتابخوانی در کانون از پیشنهادات کارشناسی شده مسئولان اداره‌کل زندان‌های استان قزوین استقبال می‌کنیم.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین خاطرنشان کرد: این اداره‌کل از امکانات و توانایی محدودی برخوردار است که با اهدای کتاب و تلاش در جهت گسترش کیفی کتابخانه کانون را در اولویت قرار داده که امید است در این راستا گام‌های خوبی برداشته شود.

مولایی با تأکید بر اینکه باید زمینه امر کتابخوانی در زندان‌ها فراهم باشد، تصریح کرد: در این حوزه تلاش‌های خوبی از سوی مسئولان صورت گرفته و تا حد امکان امکانات فرهنگی در زندان‌ها فراهم است.

این مسئول ادامه داد: باید در راستای توسعه مطالعه و کتابخوانی زمینه‌های مناسب را در تمام نقاط استان قزوین فراهم آوریم که این امر با همکاری تمام دستگاه‌ها میسر است.

انتهای پیام/77003/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول