اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر:

مداحان از هر شعر و سبکی در مداحی استفاده نکنند

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مداحان باید افراد متخصص و آگاه باشند و در مدیحه‌ها و مرثیه‌خوانی‌های خود از هر شعر و سبکی استفاده نکنند.

مداحان از هر شعر و سبکی در مداحی استفاده نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی ظهر امروز در همایش مداحان بوشهر ضمن تبریک دهه ولایت اظهار داشت: ولایت یکی از ارکان مهم اسلامی است که در طول تاریخ نقش تعیین‌کننده‌ای را داشته و به این منظور است که جایگاه ولایت را یک جایگاه الهی و معنوی عنوان می‌کنند.

سروستانی خطاب به مداحان حاضر در مراسم افزود: مداح به عنوان یک شخص تاثیرگذار در جامعه شناخته شده است بنابراین باید مداحان متخصص و آگاه باشند و در مدیحه‌ها و مرثیه‌خوانی‌های خود از هر شعر و سبکی استفاده نکنند.

وی با تاکید بر لزوم شناسایی و تربیت افراد تاثیرگذار و سالم برای مداحی عنوان کرد: تمام تلاش مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در این راستا است که افرادی تاثیرگذار و سالم در امر مداحی شناسایی و تربیت شوند.

در بخش دیگری از این همایش دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر شعبه بوشهر مداحان و ذاکران را میدان‌داران مقابله با حملات فرهنگی دشمنان دانست و گفت: دشمنان امروز در قالب برنامه‌ها و طرح‌ها جامعه را به سمت‌و سویی که در نظر دارند سوق می‌دهند که نقش کلیدی گروهای فرهنگی از جمله مداحان بسیار مهم و تعیین‌کننده است.

حسین کارگر تصریح کرد: امروز دشمن برنامه‌ها و طرح‌های خود در برنامه‌های رسانه‌ای از طریق ماهواره به منازل هدایت کرده است که ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه ناشی از همین ترفند است.

وی از مداحان خواست با مطالعه و بینش صحیح اسلامی در این عرصه فعالیت کنند تا بتوانند به اهدافی که در غدیر برای مسلمانان ترسیم شده است، دست یابند.

گفتنی است، در پایان این همایش که در سالن شهید آوینی تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، علی تشکری، رئیس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این کانون ارائه داد.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول