اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری:

دفاتر بسیج مداحان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری از آماده شدن ساز و کار راه‌اندازی دفاتر بسیج مداحان با عنوان " مجمع الذاکرین" در شهرستان‌های استان خبر داد.

دفاتر بسیج مداحان در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الله کیانی ظهر امروز در جمع مسئولین هیئت‌های مذهبی، مداحان و شعرای آئینی این استان، اظهار کرد: دو کانون بسیج مداحان در شهرستان‌های شهرکرد و بروجن راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این در حالی است که ساز و کار لازم برای راه‌اندازی دفاتر مجمع‌الذاکرین در همه شهرستان‌های استان فراهم شده است.

کیانی ادامه داد: جذب، سازماندهی و آموزش مداحان، مدیران هیئت‌های مذهبی، شعرای آئینی و همچنین برنامه‌ریزی برای ترویج معارف اسلام ناب و رهنمودهای ولی امر مسلمین از راه نقش‌آفرینی مؤثر و هماهنگ در راستای مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان و انحرافات دینی و مذهبی از اهداف سازمان بسیج مداحان به شمار می‌رود.

مسئول سازمان بسیج مداحان چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: برگزاری دوره‌های عرضی و توجیهی و کارگاه‌های آموزشی با رویکرد عمق‌بخشی دانش و بینش اعضای سازمان بسیج مداحان و استفاده از ظرفیت‌های این قشر تأثیرگذار برای غنی‌سازی محتوایی پایگاه‌های اطلاع‌رسانی در فضای سایبری، نشریات مکتوب و غیرمکتوب از دیگر اهداف سازمان بسیج مداحان است.

وی، عضویت در سازمان بسیج مداحان را ویژه مداحان، مدیران هیئت‌های مذهبی و شعرای آئینی اعم از برادر و خواهر دانست و گفت: اعضای بسیج مداحان از همه امکانات و تسهیلات آموزشی رده‌‎های بسیج برخوردار می‌شوند و از نظر تخصصی نیز با دریافت کتب و محصولات فرهنگی و آموزشی مورد حمایت قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/68001/س20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول