اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بوشهر در مجلس مطرح کرد

توجه به بررسی مشکلات قابل پیگیری در روستاها

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس گفت: شناسایی مشکلات مردم به دست شوراهاست و باید مسئولان وقت بگذارند تا موضوعات قابل پیگیری شناخته شود.

توجه به بررسی مشکلات قابل پیگیری در روستاها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری پیش از ظهر امروز در دیدار با شوراها و دهیاران روستاهای بخش مرکزی بوشهر با تقدیر و تشکر از شوراهای بخش مرکزی و دهیاران، بخشدار بخش مرکزی را فردی سخت‌کوش خواند و گفت: آنچه که برای ما مهم است رضایتمندی مردم است نه در بیان و شعار بلکه در عمل باید شاهد آن بود.

وی در ادامه با بیان اینکه مردم یکی از دو رکن نظام اسلامی هستند، اظهار داشت: رهبری رکن اول است که مشروعیت نظام بر آن پایدار است، این حضور رهبری دینی است که توانسته یک سربلندی برای امت اسلامی فراهم کند و اگر رهبری توانسته‌اند وظایف خود را در جهت سربلندی امت اسلامی به خوبی ایفا کنند با اتکا به مردم بوده است.

وی در ادامه افزود: مابقی مسئولان در قوای سه‌گانه تابع هستند و باید در همین راستا نقش خود را ایفا کنند لذا رضایت مردم که خواست امام و رهبری است در چارچوبی که در شأن مردم است باید انجام گیرد.

جمیری حضور نمایندگان مردم در شورای روستا را حاصل اعتماد مردم عنوان کرد، و گفت: من و شما هر کدام با عنوانی خاص نماینده مردم هستیم و باید شرایط مردم را از یک طرف و شرایط نظام را هم از طرف دیگر به خوبی مورد شناسایی قرار دهیم تا بتوانیم یک رابط خوب بین نظام و مردم باشیم.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در ادامه با بیان اینکه یک‌سری توانمندی برای خدمتگزاری به مردم در نظام وجود دارد، اظهار داشت: ما باید آنها را شناسایی کنیم و یک‌سری خواسته‌ها و مطالبات به حقی نیز مردم دارند که باید آنها را به مسئولین منتقل کنیم تا آنها بر طبق خواسته‌های مردم برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

جمیری در ادامه اعضای شورا و دهیاران را بهترین افراد برای کمک به مردم روستا و شناسایی مشکلات آنها عنوان کرد، و اظهار داشت: با توجه به اینکه در بین مردم قرار دارید و مشکلات آنها را بهتر درک می‌کنید می‌توانید مشکلات آنها را درک کرده و در پی رفع آن باشید. من نیز همراه شما در انجام این تکلیف در خدمت مردم هستم.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی هدف از دیدار با شوراها و دهیاران را هماهنگی و شناسایی مشکلات مردم بخش مرکزی دانست، و گفت: باید وقت خود در این جلسات بر مسائل اساسی گذاشته تا موضوعاتی که قابل پیگیری است شناخته شود.

انتهای پیام/66006/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول