اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار همدان:

خدمت صادقانه به ایثارگران بزرگ‌ترین ایثار است

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان گفت: خدمت صادقانه به ایثارگران بزرگ‌ترین ایثار و برترین جهاد است.

خدمت صادقانه به ایثارگران بزرگ‌ترین ایثار است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، کریم مطهری‌مؤید ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران این استان اظهار داشت: زیارت جامعه کبیره که منسوب به امام هادی(ع) است یک دوره آموزشی امام‌شناسی است.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل درباره ایثارگران، گفت: ادارات و دستگاه‌هایی که در زمینه ایثارگران کارشکنی می‌کنند همراه انقلاب نیستند و خدمت به خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان بالاترین عبادت‌هاست.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان با بیان اینکه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر انجام خدمات رفاهی و عمرانی به ایثارگران، باید اخلاق حسنه در برخورد را داشته باشند، تصریح کرد: همه باید از دیدار مقام معظم رهبری با جانبازان الگو بگیریم و از رفتار ایشان با ایثارگران درس بیاموزیم.

وی افزود: خدمات صادقانه و با روی خوش به جانبازان از بزرگ‌ترین ایثارها و برترین جهادها است.

مطهری‌مؤید با بیان اینکه ارزش و قداست جانبازان بالای 70 درصد و قطع نخاعی بالاتر از شهادت است، ابراز داشت: این جانبازان همواره با شرایط خاص و تحمل دردهای بسیار زندگی می‌کنند.

وی، کار کردن برای شهدا و ایثارگران را کاری الهی و مقدس دانست و اذعان کرد: برای رفع مسائل و مشکلات خانواده ایثارگران در حد توان کارهای خوبی انجام شده، اما خدمت به این قشر از جامعه باید به صورت کامل انجام شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار همدان متذکر شد: اگر نمی‌توانیم مشکلی را از ایثارگران حل کنیم حداقل با روی خوش با آنها رفتار و رضایتمندی آنها را جلب کنیم.

وی در پایان با اشاره به رستمی مدیرکل سابق بنیاد شهید همدان، گفت: وی از هیچ کوششی برای خانواده شهدا و ایثارگران فروگذار نکرد و در طول خدمت خود برای رفع مشکلات اشتغال آنها تلاش بسیار کرد.

انتهای پیام/89019/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول