اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان:

بازسازی واقعه غدیر اطلاع‌رسانی مناسب از محتوای خطبه غدیر است

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان گفت: هدف اصلی بازسازی واقعه غدیر اطلاع رسانی مناسب به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است.

بازسازی واقعه غدیر اطلاع‌رسانی مناسب از محتوای خطبه غدیر است

سعید ناصری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بازسازی واقعه غدیر در استان زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: واقعه غدیر در سه روز متوالی در زنجان بازسازی می‌شود.

وی ادامه داد: واقعه غدیر در روزهای سه‌شنبه 30 مهر ماه، چهارشنبه یکم آبان ماه و پنج‌شنبه دوم آبان ماه جاری از ساعت 14 تا 17 در محل جاده پایین کوه، جنب راهنمایی و رانندگی و ضلع شمالی زنجان کوه اجرا می‌شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان زنجان به اهداف بازسازی واقعه غدیر اشاره و خاطر نشان کرد: هدف اصلی اجرای این مراسم اطلاع رسانی مناسب به مردم در زمینه محتوای خطبه غدیر خم است.

این مسئول با اشاره به اینکه در روز غدیر خم حضرت علی (ع) توسط پیامبر اکرم (ص) به عنوان جانشین منصوب شدند، افزود: در این روز حضرت محمد (ص) به تشریح جمله «من کنت مولا و هذا علی مولا» در بین مردم پرداختند.

ناصری با بیان اینکه در بازسازی واقعه غدیر اهمیت این اتفاق تاریخی در بین مردم بازگو می‌شود، اظهار کرد: در خطبه‌های غدیر مطالبی همچون ولایت و امامت حضرت علی (ع) و موضوع 12 امام معصوم تشریح شده است.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم استان زنجان از بازسازی واقعه غدیر استقبال کرده و از این مراسم بازدید کنند.

انتهای پیام/73008/ل20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول