اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شوشتر خبر داد

تشکیل گروه مشاوران تخصصی در بخش عمران شهری شوشتر

رئیس کمیسیون عمران شورای شهر شوشتر از تشکیل گروه مشاوران تخصصی بخش عمران شهری در شورای اسلامی شهر خبر داد و گفت: در حال شناسایی افراد هستیم.

تشکیل گروه مشاوران تخصصی در بخش عمران شهری شوشتر

حسین پنبه‌دانه‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: به منظور استفاده از همه نظرات در بخش عمران شهری در شوشتر تلاش می‌کنیم تا گروهی با تخصص و تجربه گردهم جمع کنیم و در این راستا نیز در حال شناسایی افراد هستیم.

وی با اشاره به اینکه طراحان و متخصصان در بخش عمران و معماری را گردهم جمع می‌کنیم، خاطر نشان کرد: باید بکوشیم تا از همه توانمندی‌ها در راستای بهبود شرایط عمرانی و زیباسازی شهری استفاده کنیم و این افراد قرار است در کنار شورای اسلامی شهر قرار گیرند.

پنبه‌دانه‌پور با اشاره به اینکه قرار است پروژه‌های مختلف شهری را در این گروه مشاوران به شور بگذاریم، گفت: قرار است از نظرات این متخصصان استفاده کنیم و در این راستا از نظرات کاربردی و طرح‌های آنها بهره‌مند شویم تا هم شورای شهر از نظرات کارشناسی استفاده کرده باشد و هم بتوان از نظرات تخصصی و طرح‌های عمرانی و معماری این افراد استفاده شایسته‌ای شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل این گروه می‌تواند مزایای زیادی برای شورای شهر و شهرداری داشته باشد، تاکید کرد: شورای اسلامی شهر در تلاش است تا از همه نخبگان در آبادانی شهر شوشتر استفاده کند و راه‌اندازی این گروه مشاوران و نخبگان در طراحی سیما و منظر و مسائل عمرانی می‌تواند گام نخست در عملی شدن شعارهای استفاده از همه تفکرات و اندیشه‌ها در آبادانی شوشتر باشد.

پنبه‌دانه‌پور خاطر نشان کرد: این گروه مشاوران تاکنون یک جلسه نیز برگزار کرده‌اند و درباره نماکاری رواق‌های طرح بدنه‌سازی خیابان طالقانی توافقات و نقطه‌نظراتی ارائه شده است که قرار است طرح‌های اجرایی و پیشنهادهای تخصصی در جلسه آتی این گروه مشاوران ارائه شود.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول