اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ملی‌پوش المپیکی کشتی اصفهان:

ورزشی اصفهان همانند یک کشتی بدون ناخدا است

ملی‌پوش المپیکی کشتی اصفهان گفت: ورزش امروز اصفهان همانند یک کشتی است که بدون بادبان و ناخدا در اقیانوس رها شده و باد آن‌ را به این طرف و آن طرف می‌برد اما به مقصد نمی‌رسد.

ورزشی اصفهان همانند یک کشتی بدون ناخدا است

مرادعلی شیرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: مشکل ورزشی اصفهان به مدیریت ورزشی برمی‌گردد و برای اصلاح آن باید مدیریت کلی درست شود.

وی ادامه داد: ورزش اصفهان به مدیری دلسوز نیاز دارد که دوباره این ورزش را زنده کند.

ملی‌پوش سابق کشتی ایران که سابقه حضور در المپیک مونترال را دارد،  در مرد وضعیت رشته کشتی اصفهان نیز تصریح کرد: اصفهان  در حال حاضر کشتی ندارد، زمانی در المپیک فونترال ما سه کشتی‌گیر داشتیم اما در حال حاضر ملی‌پوشی نداریم.

وی افزود: مشکل اینجاست که کشتی اصفهان همانند کشت گلخانه‌ای است که در مقطعی بارور شده و نتیجه می‌دهد اما به طور دایمی نه.

شیرانی که حدود دو سال نیز ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشته، در مورد وضعیت این رشته ورزشی تاکید کرد: زمانی که من ریاست فدراسیون کشتی را بر عهده داشتم، بودجه‌ای در ورزش وجود نداشت و با بودجه‌ای محدود مدیریت می‌کردیم.

*مدیریت با محدودیت بودجه

این ورزشکار پیش کسوت اصفهانی افزود: در آن دوران موفق شدم با کمترین بودجه عنوان چهارمی را به دست بیاورم،در مدت 17 ماهی که رییس فدراسیون کشتی بودم اولویتم سرمایه‌گذاری بر روی رده‌های پایه و جوانان گذاشتم و با کارهایی که صورت گرفت اطمینان داشتم که چهار سال بعد از رفتن من اگر تیم سوم ایران نیز به مسابقات جهانی برود، حائز رتبه برتر خواهد شد.

شیرانی افزود: امیررضا خادم نیز بعدها همان مسیری که من رفتم را پیمود اما متاسفانه در دوران روسای بعدی توجهی به این مساله نشد.

ملی‌پوش المپیکی کشتی اصفهان اذعان کرد: کشتی ایران با وجود تمام محاسنی که دارد، از نظر مربی خوب سهم زیادی نداشته و خادم در دوره ریاستش در فدراسیون کشتی اهمیت زیادی به سرمایه‌گذاری روی مربیان داشت زیرا به این نتیجه رسیده بود که اگر در بحث مربیان سرمایه‌گذاری شود، موجبات بالنده شدن ورزش کشور فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/63006/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول