اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان خبر داد

کمک 47 میلیارد ریالی نیکوکاران سیستان و بلوچستان در عید قربان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 47 میلیارد ریال مردم خیر و نیکوکار در روز عید سعید قربان در قالب نزولات به نیازمند و اقشار کم درآمد سیستان و بلوچستان کمک کردند.

کمک 47 میلیارد ریالی نیکوکاران سیستان و بلوچستان در عید قربان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، محسن مسعودیان‎راد، اظهار داشت: براساس آمار اولیه مردم نوعدوست سیستان و بلوچستان بیش از 47 میلیارد ریال نزولات در روز عید سعید قربان به نیازمندان و محرومان جامعه کمک کردند که این میزان کمک در کشور بی‌سابقه است.

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نزولات مردمی در همان روز عید سعید قربان در اختیار صاحبان واقعی آن قرار گرفت، افزود: بخشی از این کمک‎ها به استان هرمزگان منطقه بشاگرد ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه در روز عید سعید قربان تعداد 257 پایگاه ثابت و 468 پایگاه سیار کمک‎های مردمی را جمع‎آوری کردند، خاطرنشان کرد: شماره حساب 0216068509005 نزد بانک ملی به نام کمیته امداد به منظور دریافت کمک‎های مردمی از اقصی نقاط کشور دایره شده تا خیران و نیکوکاران خارج از سیستان و بلوچستان فرصت کمک به مردم محروم این استان پیدا کنند.

این مسئول بیان داشت: امسال در روز عید سعید قربان یک هزار و 414 نفر نیروی رسمی، قراردادی و افتخاری کمک‎های مردمی جمع‎آوری کردند.

انتهای پیام/75004/خ/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول