اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شبکه بهداشت گچساران خبر داد

امکان درمان بیماران مغز و اعصاب در گچساران فراهم شد

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران با اشاره به راه‌اندازی مرکز ICU مغز و اعصاب و جذب یک پزشک جراح مغز و اعصاب گفت: ‌امکان درمان و جراحی‌های ساده بیماران مغز و اعصاب گچسارانی در شهر خود فراهم شد.

امکان درمان بیماران مغز و اعصاب در گچساران فراهم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ستار اسدپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مشکلات عمده مردم شهرستان گچساران مراجعه آن‌ها به شهرها و استان‌های همجوار برای درمان برخی بیماری‌ها از جمله بیماری‌های مرتبط با مغز و اعصاب بود.

وی ادامه داد: از طرفی، نبود پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب در شهرستان گچساران موجب شده بود تا بیماران برای درمان بیماری‌های خود به شهرهایی چون شیراز و اصفهان و یاسوج مسافرت کنند که این امر هزینه‌ها و اتلاف وقت زیادی برای بیماران و اطرافیان آن‌ها به دنبال داشت.

امکان انجام جراحی‌های ساده مغز در گچساران

مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: برای رفع این مشکل و بعد از راه‌اندازی مرکز ICU جراحی مغز و اعصاب با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یک پزشک متخصص مغز و اعصاب در گچساران مستقر شد.

وی عنوان کرد: با راه‌اندازی مرکز ICU جراحی مغز و اعصاب، بیماران بد حال در این بخش بستری و توسط پزشک متخصص جراح مغز و اعصاب درمان و عمل خواهند شد.

اسدپور با بیان این‌که این پزشک در بیمارستان و کلینیک تخصصی شهید رجایی گچساران بیماران را ویزیت می‌کند، تصریح کرد: با استقرار این پزشک در بیمارستان شهید رجایی برای نخستین بار، نیاز به مراجعه همشهریان به شهرهای بزرگ برای درمان بیماران خود به حداقل می‌رسد.

وی با بیان این‌که همه تلاش مسئولان حوزه سلامت رفع تدریجی مشکلات و نواقص این حوزه است، یادآور شد: کمبود پزشک و مرکز جراحی مغز و اعصاب خطر مرگ و میر بیماران و تهدید سلامت آن‌ها را افزایش می‌دهد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کهنوج همچنین از تلاش مسئولین دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و بیمارستان شهید رجایی گچساران در جذب این پزشک متخصص قدردانی کرد. 

انتهای پیام/82005/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول