اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس عنوان کرد

پیگیری رفع مشکل آب و برق قم با حضور لاریجانی / جلوگیری از جیره‌بندی آب در قم

نماینده مردم قم در مجلس گفت: با برپایی جلسات ماهیانه مجمع نمایندگان با حضور دکتر لاریجانی، مشکلات آب، آبفا و برق استان را نیز پیگیری و اقدامات لازم را در خصوص رفع این مشکلات انجام خواهیم داد.

پیگیری رفع مشکل آب و برق قم با حضور لاریجانی / جلوگیری از جیره‌بندی آب در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدرضا آشتیانی در نشستی با حضور مدیران عامل شرکت‌های آب، آبفا و برق استان با تبریک اعیاد خجسته قربان و غدیر، زحمات و دلسوزی‌های مسئولان آب و برق استان را قابل تقدیر دانست و اظهار داشت: مدیران آب و برق قم با کار، تلاش، همت، دلسوزی و احساس وظیفه، شبانه‌روز پیگیر رفع مشکلات هستند که جای قدردانی و تشکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: در بخش آب استان اگر این تلاش و پیگیری وجود نداشت سال گذشته و امسال با جیره‌بندی مواجه بودیم همانطور که در بسیاری از استان‌های کشور مشکلات این چنینی وجود دارد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خطاب به مدیران آب و برق اظهار داشت: ما تنها ظاهر کار را می‌بینیم در حالی که شما در متن کار هستید و با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنید و با تحقیق و بررسی، نسبت به آینده هشدار می‌دهید.

وی یادآور شد: مشکلات، چالش‌ها، اولویت‌ها و پیشنهاد‌های خود را اولویت‌بندی و تنظیم کنید و به نمایندگان استان ارائه دهید تا در زمان لازم ما نیز این مشکلات را تا آنجا که در توانمان است، پیگیری کنیم.

آشتیانی تصریح کرد: امیدواریم با برپایی جلسات ماهیانه مجمع نمایندگان با حضور دکتر لاریجانی که هم نماینده استان و هم رئیس مجلس شورای اسلامی است، مشکلات آب، آبفا و برق استان را نیز پیگیری و اقدامات لازم را در خصوص رفع این مشکلات انجام دهیم.

وی تامین آب و برق را اساس زندگی مردم دانست و گفت: باید تلاش کنیم مشکلات این بخش را به صورت ریشه‌ای و در کوتاه‌ترین زمان برطرف کنیم چراکه هر چه زمان بگذرد، مشکلات نیز بیشتر خواهند شد.

مدیران عامل شرکت‌های آب، آبفا و برق استان نیز در این نشست به تشریح چالش‌ها و مشکلات پیش‌روی صنعت آب و برق استان پرداختند و خواستار توجه بیشتر مسئولان و نمایندگان استان به این بخش به‌ویژه در زمینه تخصیص اعتبارات شدند.

همچنین در این نشست مشکلات مربوط به پروژه‌های آبرسانی و انتقال آب از سد علیخان به قم، پروژه فاضلاب نیروگاه و پست‌های برق قم به صورت ویژه بررسی شد.

انتهای پیام/78002/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول