اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج خبر داد

راه‌اندازی واحد مجازی و بین‌الملل در دانشگاه آزاد البرز

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از راه‌اندازی واحد مجازی و بین‌الملل در این دانشگاه خبر داد.

راه‌اندازی واحد مجازی و بین‌الملل در دانشگاه آزاد البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، رامین حاجی‌خانی صبح امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان این دانشگاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های لازم و همچنین تمهیدات اساسی هم‌اکنون مجوز راه‌اندازی این مهم اخذ شده است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بیشتر به متقاضیان در این خصوص یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه بود که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به زودی محقق خواهد شد.

حاجی‌خانی با تأکید بر این‌که دانشگاه مجازی به صورت اینترنتی و غیرحضوری است، ادامه داد: عمده فعالیت‌های آموزشی از قبیل ثبت‌نام، انتخاب واحد، دریافت مطالب درسی و مذاکره با استاد از طریق شبکه رایانه‌ای انجام می‌شود.

این مسئول گفت: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و به منظور ارائه خدمات بیشتر به دانشجویان برخی کلاس‌های رفع اشکال و دروس آزمایشگاهی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

حاجی‌خانی افزود: یکی از مهم‌ترین عملکردهای این دانشگاه در البرز توسعه اقدامات پژوهشی بوده که طی سال‌های گذشته روند توسعه‌ای خوبی را طی کرده است.

وی ادامه داد: با تمهیدات اندیشیده شده زمینه‌های اقدامات پژوهشی و تحقیقی در این دانشگاه بیش از گذشته فراهم خواهد شد و دانشجویان تلاش‌های بیشتری را در این زمینه خواهند داشت.

این مسئول افزایش رشته‌های مقاطع ارشد و دکترا را از مهم‌ترین برنامه‌های این دانشگاه عنوان کرد و افزود: در نظر داریم تا با تمهیدات لازم مقاطع ارشد و دکترا را ارتقا دهیم.

به گفته حاجی‌خانی، در این دانشگاه 31 هزار دانشجو، 616 استاد عضو هیئت علمی و 701 کارمند وجود دارد.

این مسئول گفت: همچنین در این دانشگاه یک‌هزار و 109 عنوان مجله فارسی و لاتین و 5 هزار و 467 کتاب الکترونیکی و 20 کیوسک اطلاع‌رسانی در کتابخانه‌های آن موجود است.

این دانشگاه دارای 151 رشته است که 12 رشته آن در مقطع دکترا، 68 رشته در مقطع کارشناسی ارشد، 49 رشته در مقطع کارشناسی و بقیه در رشته‌های کاردانی است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول