اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای اصفهان:

سخت‌افزار هوشمند‌سازی گواهینامه مهارت در اصفهان آماده است

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: در حال حاضر سخت‌افزار اجرای هوشمند‌سازی گواهینامه‌های مهارت در استان اصفهان آماده است.

سخت‌افزار هوشمند‌سازی گواهینامه مهارت در اصفهان آماده است

ابوطالب جلالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اجرای طرح هوشمند شدن گواهینامه‌های مهارت در برخی از استان‌های کشور اظهار کرد: این طرح به صورت آزمایشی در استان‌های تهران، البرز و کردستان اجرا شده است.

وی به بالا بودن میزان گواهینامه‌های مهارت در اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: آمار و تعداد گواهینامه‌های مهارت در استان اصفهان بسیار بالا بوده و به این دلیل طرح هوشمند شدن گواهینامه‌های مهارت به صورت آزمایشی در استان اصفهان اجرا نشده است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با تاکید بر اینکه زیر‌ساخت‌های اجرای این طرح در اصفهان فراهم شده است، تصریح کرد: در حال حاضر سخت‌افزار اجرای هوشمند‌سازی گواهینامه‌های مهارت در استان اصفهان آماده است و امیدواریم نرم‌افزار اجرای این طرح در استان نیز فراهم شود.

وی با بیان اینکه نرم‌افزار اجرای این طرح باید از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور تدوین و تنظیم شود، اضافه کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور درصدد است تا در صورت وجود اشکالاتی در این طرح نسبت به رفع این اشکالات اقدام کند.

جلالی با اشاره به اینکه با رفع این اشکالات نرم‌افزار اجرای طرح هوشمند‌سازی گواهینامه‌های مهارت در اصفهان فراهم می‌شود، تاکید کرد: در گواهینامه‌های مهارت مشخصات فردی، نام و نام خانوادگی، شماره ملی و کد شناسه مهارت افراد ثبت می‌شود و یک کیپ الکترونیکی نیز همراه با این گواهینامه است.

وی با تاکید بر اینکه با هوشمند شدن گواهینامه‌ها صحت و سلامت گواهینامه‌های مهارت افزایش پیدا می‌کند و از جعل این گواهینامه‌ها جلوگیری می‌شود، افزود: همچنین با اجرای این طرح مکاتبات اداری با آموزش فنی و حرفه‌ای برای استعلام گواهینامه‌های مهارت افراد حذف می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: یک گواهینامه مهارت ظرفیت 20 شناسه مهارتی را دارد.

انتهای پیام/63004/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول