اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توجه به وضعیت نامناسب جاده‌های خلخال صورت گرفت

ابراز نگرانی فرماندار خلخال از وضعیت جاده خلخال - سرچم

فرماندار شهرستان خلخال گفت: اگر مسئولان به فکر تجهیز و بهبود وضعیت جاده خلخال - سرچم نباشند و به این امر توجهی نداشته باشند در این جاده چادر خواهم زد.

ابراز نگرانی فرماندار خلخال از وضعیت جاده خلخال - سرچم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هوشنگ محمدی که صبح امروز به همراه معاون عمرانی استاندار اردبیل از جاده خلخال به سرچم بازدید کرد، با ابراز ناراحتی از این که شهرستان خلخال یک کیلومتر جاده اصلی ندارد، اظهار داشت: چرا شهرستان خلخال پس از 35 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی نباید صاحب یک جاده اصلی برای تردد باشد.

وی خاطرنشان کرد: مردم این منطقه ولی نعمت این نظام هستند و باید مانند مردم سایر مناطق استان اردبیل و کشور دارای ارزش و احترام بوده و دارای راه‌های مواصلاتی مناسب و مطلوب برای تردد به مناطق مختلف باشند.

فرماندار شهرستان خلخال با اشاره به اینکه این محور تنها 27 کیلومتر طول دارد، یادآور شد: چندین سال است که پیگیری مسئولان نتیجه ندارد و این محور که شهرستان خلخال را از سالم‌ترین و امن‌ترین نقطه بدون هیچ نقطه برف‌گیر و صعب‌العبور به مرکز استان وصل می‌کند باید اینگونه بدون تخصیص اعتبار و توجه از سوی مسئولان راه و شهرسازی استان اردبیل قرار گیرد.

محمدی از معاون عمرانی استاندار اردبیل و معاونت راه و شهرسازی استان اردبیل خواست تا با نگاه جدی به راه‌های خلخال و در نظر گرفتن انصاف و اینکه مردم خلخال حق برخورداری از جاده‌های ایمن و آسفالته را برای تردد به مرکز استان و کشور دارند خواستار حرکت جدی از سوی مسئولان به صورت جهادی برای اتمام آسفالت این محور و اتصال این قطعه به قطعه اصلی اردبیل - سرچم و انجام سهل و آسان تردد در این محور شد.

این مسئول با اشاره به چندین بار سفر استاندار اردبیل به این محور و بازدید‌های مکرر وی بیان داشت: علیرغم تاکید استاندار اردبیل بر اینکه دستگاه‌های ذیربط جدیت لازم را در این زمینه به کار گیرند هیچ اتفاق مهمی در این محور نیفتاده و ما در حوزه مسئولیت خود نمی‌توانیم جوابگوی مردم شهرستان خلخال باشیم.

رئیس شورای اداری خلخال به انتظارات مردم خلخال اشاره کرد و افزود: در یک گوشه از استان و کشور جاده‌های صاف و ایمن با تخصیص اعتبارات میلیاردی در کشور انجام می‌گیرد ولی در این نقطه از جنوب استان اردبیل که محرومیت جاده‌ای آن در کلام مسئولان، نماینده مردم خلخال و اهالی شریف خلخال مشهود است اقدامات کم کم انجام می‌شود و مردم از این وضع به شدت ناراحت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدی با اشاره به اینکه این محور در چهار قطعه تعریف شده و قطعه نهایی اتصال به خلخال نیز کمربندی می‌باشد خواستار تعیین تکلیف ضرب‌العجل این محور و آسفالت آن و جواب قانع کننده برای مردم خلخال شد.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول