اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان خبر داد

لغو همه محدودیت‌ها برای ارائه خدمات به فرزندان چهارم

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس مصوبه جدید قانون تنظیم خانواده همه محدودیت‌ها برای ارائه خدمات به فرزندان چهارم لغو شده است.

لغو همه محدودیت‌ها برای ارائه خدمات به فرزندان چهارم

ابراهیم شکیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: طبق قانون تنظیم خانواده مصوبه سال 72 در ارائه خدمات برای فرزندان چهارم محدودیت وجود داشت، ولی بر اساس مصوبه 20 خردادماه 1392 همه محدودیت‌ها برای ارائه خدمات به فرزندان چهارم لغو شده است.

وی گفت: در قانون قبلی در مراکز درمانی از فرزندان چهارم فرانشیز دریافت و برای صدور دفترچه سرانه درمان دریافت می‌شد و برای مادرانی که فرزند چهارم به دنیا می‌آوردند هزینه بارداری تعلق نمی‌گرفت، اما بر اساس مصوبه جدید این قانون لغو و به همه شعب ابلاغ و دستور اجرا داده شده است.

مدیرکل تامین اجتماعی استان زنجان افزود: به مادران شاغلی که فرزند چهارمشان متولد می‌شود، از 19 تیرماه 92 هزینه بارداری و سرانه درمان تعلق می‌گیرد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: کارفرمایانی که بابت جرائم خود بدهی دارند و قرار است تا پایان سال پرداخت کنند تا 18 دی ماه سال جاری می‌توانند به سازمان تامین اجتماعی مراجعه کنند تا بر اساس مصوبه مجلس مبلغ بدهی از آنان دریافت نشود.

انتهای پیام/2308/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول