اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه:

خدمات مرکز بهداشتی وحدتیه بسیار ضعیف و نامطلوب است

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه گفت: خدمات مرکز بهداشتی وحدتیه بسیار ضعیف و نامطلوب است.

خدمات مرکز بهداشتی وحدتیه بسیار ضعیف و نامطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از وحدتیه، نعمت‌الله کشاورز شنبه‌شب در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خدمت به مردم عبادت است و همه مسئولان باید در این مسیر گام بردارند.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه با قدردانی از نماینده مردم دشتستان به خاطر توجه به مردم وحدتیه و پیگیری مشکلات آنها، افزود: مردم وحدتیه مردمی مؤمن و انقلابی هستند و همواره در صحنه‌های مورد نیاز انقلاب اسلامی به ویژه دفاع مقدس حضوری فعال داشته‌اند.

کشاورز اضافه کرد: افتخارات علمی کسب شده و سطح بالای قبولی جوانان وحدتیه در دانشگاه‌های معتبر نشان دهنده وجود استعدادهای درخشانی در این منطقه است که باید نگاه ویژه‌ای به آنها داشته باشیم.

وی در زمینه مشکلات شهرداری و شورای اسلامی شهر نیز گفت: مردم وحدتیه از آلودگی‌های ایجاد شده بر اثر فعالیت شرکت نفت نرگسی در حومه این شهر آسیب‌های جدی می‌بینند و خسارت‌هایی نیز به زیرساخت‌های شهری وارد شده که هزینه‌هایی برای شهرداری ایجاد کرده است.

رئیس شورای اسلامی وحدتیه تأکید کرد: حق آلایندگی که باید از سوی شرکت نفت نرگسی به شهرداری پرداخت شود به موقع پرداخت نمی‌شود و در سال‌های اخیر نیز پرداختی صورت نگرفته است.

کشاورز ابراز داشت: تبدیل وحدتیه به بخش و استقرار بخشداری در آن از مطالبات چندین ساله مردم و مسئولان است که تاکنون محقق نشده و بدون تردید با استقرار بخشداری می‌توانیم مطالبه بهتری برای دستیابی به خواسته‌های مردم در سطح شهرستان و استان داشته باشیم.

این مسئول با انتقاد از وضعیت مرکز بهداشتی درمانی وحدتیه افزود: خدمات بسیار ضعیفی در این مرکز ارائه می‌شود و به شدت نیازمند ارتقای امکانات و نیروهای آن و همچنین احداث مراکز درمانی مجهز به خدمات آزمایشگاهی، رادیولوژی، داروخانه‌ای و .... هستیم.

وی تصریح کرد: برقرای امنیت مطلوب و پایدار در شهر وحدتیه از سالیان گذشته مورد تاکید مردم قرار دارد و از مسئولان انتظامی و امنیتی استان بوشهر می‌خواهیم با ارتقای سطح کلانتری و استقرار نیروهای یگان ویژه، رسیدگی بیشتری به وضعیت امنیتی شهر داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر وحدتیه ابراز کرد: برای جابجایی تیرهای برقی که در مسیر قرار دارند نیز اقداماتی صورت گرفته ولی اداره برق به دلیل کمبود اعتبارات، اجرای آن را متوقف کرده که به منظور جلوگیری از تصادفات مکرر، ادامه این طرح ضروری است.

وی از نماینده مردم دشتستان خواست تا با رایزنی برای تامین اعتبار این طرح و سایر طرح‌ها، اقداماتی در برطرف کردن مشکلات انجام دهد.

انتهای پیام/2452/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول