اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اصفهان:

زیر‌ساخت‌های رسانه‌های اصفهان نو‌سازی شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رسانه و هنر هفتم در راستای فرهنگ‌سازی در تمام زمینه‌ها نقش مهم و اساسی دارند و مسئولان باید در راستای نو‌سازی و به‌سازی زیر‌ساخت‌های رسانه‌ها در اصفهان اقدامات لازم را انجام بدهند.

زیر‌ساخت‌های رسانه‌های اصفهان نو‌سازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی باقربیگی ظهر امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر و استاندار اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از ظرفیت‌های بالای هنری برخوردار است، اظهار کرد: اصفهان شهر هنر و هنرمندان است و مسئولان باید از جامعه هنری حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه هنر و هنرمندان نباید به فراموشی سپرده شوند، اضافه کرد: چرا که این موضوع آسیب‌های جدی به شهر وارد می‌کند و جامعه هنری اصفهان باید مورد حمایت جدی و اساسی مدیریت شهر و استان قرار بگیرند.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه نگین اصفهان در شرایط بدی به سر می‌برد، تصریح کرد: مسئولان باید برای رسیدگی به این وضعیت و برای دل‌خوشی و سرخوشی مردم چاره‌اندیشی کنند.

وی با بیان اینکه رسانه و هنر هفتم در راستای فرهنگ‌سازی در تمام زمینه‌ها نقش مهم و اساسی دارند، ادامه داد: رسانه‌های اصفهان نیاز به نو‌سازی دارند و مسئولان باید در راستای نو‌سازی و به‌سازی زیر‌ساخت‌های رسانه‌ها در اصفهان اقدامات لازم را انجام بدهند.

باقربیگی با اشاره به اینکه فرهنگ‌سازی در زمینه‌های مختلف از نیاز‌های امروز تلقی می‌شود، تاکید کرد: حمایت از رسانه‌ها و هنر هفتم به منظور ارکان فرهنگی جامعه و ابزاری برای دست‌یابی به امر فرهنگ‌سازی باید در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

انتهای پیام/63004/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول