اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تعمیرات

آزادراه رشت ـ قزوین مسدود می‌شود

مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان گفت: آزادراه رشت ـ قزوین به دلیل تعمیرات در هفته جاری مسدود می‌شود.

آزادراه رشت ـ قزوین مسدود می‌شود

محمدرضا نازک‌کار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به نشست آسفالت در آزادراه رشت ـ قزوین اظهار کرد: تردد خودروها به مرور زمان نقص‌هایی در آزادراه رشت ـ قزوین ایجاد کرده است.

وی برطرف کردن نقص آزادراه رشت ـ قزوین قبل از تحویل قطعی را به عهده پیمانکار پروژه عنوان کرد و افزود: اکنون که سفرها کاهش پیدا کرده، بهترین زمان برای تعمیرات جاده در نظر گرفته شده است و این امر توسط پیمانکار انجام می‌شود.

نازک‌کار، انسداد آزادراه رشت ـ قزوین را به صورت یک مسیر در حال تعمیر دانست و تصریح کرد: خودروها در زمان تعمیر آزادراه تا زمانی که تعمیرات به اتمام برسد می‌توانند از جاده قدیم رشت ـ قزوین تردد داشته باشند.

مدیر ساخت و راه‌های اداره کل راه و شهرسازی گیلان زمان انسداد آزادراه رشت ـ قزوین را پس از بارندگی فردا اعلام کرد و گفت: پس از بارندگی هر زمان که هوا مناسب باشد و ترافیک پایینی داشته باشیم یک طرف آزادراه به طور موقت مسدود شده و پس از تعمیرات بلافاصله مسیر بازگشایی می‌شود.

وی با تاکید بر سرعت مطمئنه رانندگان خودروها، بیان کرد: رانندگان به علایم نصب شده در حاشیه جاده‌ها توجه لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/84001/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول