اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ساوجبلاغ:

آموزش مهم‌ترین گام در مسیر کاهش آسیب‌ها در بلایای طبیعی است

فرماندار ساوجبلاغ گفت: آموزش مهم‌ترین گام در مسیر کاهش آسیب‌ها و خسارات در بلایای طبیعی است.

آموزش مهم‌ترین گام در مسیر کاهش آسیب‌ها در بلایای طبیعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، علی حدادی ظهر امروز در جمع مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اقدامات برای کاهش آسیب‌ها در هنگام بلایای طبیعی ارائه آموزش‌ها و آگاهی‌بخشی به عموم مردم است.

وی ادامه داد: نقش آموزش‌ها در این خصوص بر کسی پوشیده نیست، لذا باید با هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم زمینه‌های ارائه بیشتر این آموزش‌ها به مردم فراهم شود تا شهروندان بیشتری با این مهم آشنا شوند.

فرماندار ساوجبلاغ ادامه داد: اگر در هر خانواده‌ای یک نفر با آموزش‌های کمک‌های اولیه آشنایی داشته باشد در هنگام مواجه شدن با زلزله یا هر نوع حادثه‌ای شاهد کاهش خسارات جانی خواهیم بود.

حدادی گفت: البته مقاوم‌سازی منازل و ساخت خانه‌ها براساس اصول مهندسی و به‌کارگیری تجهیزات ساختمانی استاندارد نیز نقش اساسی و مهم در کاهش این بلایا دارد.

وی افزود: با برگزاری مانورهای مختلف در این شهرستان هم‌اکنون میزان توانمندی دستگاه‌های خدمات‌رسان در ساوجبلاغ مورد ارزیابی قرار گرفته است.

فرماندار ساوجبلاغ میزان توانمندی این دستگاه‌ها را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: البته دستگاه‌های خدمات‌رسان باید تلاش خود را به منظور توسعه میزان خدمات‌رسانی‌ها بیشتر کرده و از ظرفیت‌ها استفاده مطلوب‌تری کنند.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول