اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عدم پاسخ‌گویی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان

آقای جواهری پاسخ‌گویی به رسانه‌ها فقط شعار بود

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برخلاف ادعاهای قبلی خود مبنی بر رابطه بدون واسطه با رسانه‌ها، در دو روز گذشته حاضر به پاسخ‌گویی به خبرنگار فارس در مورد هفته تربیت‌بدنی و ورزش نشده است.

آقای جواهری پاسخ‌گویی به رسانه‌ها فقط شعار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در تقویم ورزشی کشور روز 26 مهر ماه سال جاری به عنوان روز تربیت بدنی و ورزش نامگذاری شده است و وزارت ورزش و جوانان نیز هفته پیش رو را با عناوین مرتبط با ورزش نامگذاری کرده است.

در دو روز گذشته برای بحث و تبادل نظر در مورد وضعیت ورزش اصفهان تصمیم گرفتیم گفت‌وگویی با مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان ترتیب بدهیم و بارها با دو شماره همراهی که از وی داشتیم، تماس گرفتیم و پیامکی نیز با این مضمون ارسال کردیم اما پاسخی دریافت نکردیم.

این در حالی است که جواهری همواره بر این نکته تاکید داشته که خبرنگاران برای اطلاع از صحت و سقم اتفاقات ورزشی اصفهان با وی گفت‌وگو کنند و با نظر خود مطلبی را عنوان نکنند اما وی معلوم نکرده که وقتی وی حاضر به پاسخگویی نمی‌شود، این میان تکلیف ما چیست.

هفته تربیت بدنی و ورزش بهترین فرصت برای اطلاع پیدا کردن در مورد وضعیت ورزش استان اصفهان و مسائل پیرامونی آن است و خبرگزاری فارس در راستای رسالت خبری خود تصمیم داشت که با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت‌وگو کند و همچنان نیز تمایل داریم تا جواهری در عمل پاسخگویی خود را اثبات کند.

انتهای پیام/63006/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول