اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی اعلام کرد

انجام 839 مورد بازرسی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع در آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: شش ماه نخست سال جاری 839 مورد بازرسی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع در آذربایجان غربی انجام شده است.

انجام 839 مورد بازرسی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع در آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به بازرسی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع در آذربایجان غربی، اظهار داشت: شش ماه نخست امسال 839 مورد بازرسی از این شرکت‌ها انجام شده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده تخلف در جریان بازرسی‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع، صریح کرد: شش ماه نخست امسال 60 پرونده تخلف ارزی در استان تشکیل شده است.

اکبری با بیان اینکه بازرسی از شرکت‌های وارد کننده کالا با ارز مرجع در آذربایجان غربی با جدیت دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: 66 تخلف در این زمینه در مدت شش ماه نخست امسال کشف شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: ورق ام.دی.اف، سویا و برنج هندی به ترتیب بیشترین میزان تخلفات ارزی را به خود اختصاص دادند.

وی به بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از انبار، سردخانه و واحدهای تولیدی آذربایجان غربی اشاره کرد و گفت: تعداد بازرسی‌های انجام شده از این اماکن 13 هزار و 80 مورد است و 28 پرونده تخلف در این زمینه تشکیل شده است.

اکبری با اشاره به ارزش پرونده‌های تخلف تشکیل شده از انبارها، سردخانه‌ها و واحدهای تولیدی آذربایجان غربی، ابراز داشت: پرونده‌های تشکیل شده در این زمینه بیش از 15 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/61010/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول