اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم:

حادثه مرگبار جاده قم - کاشان 2 قربانی برجای گذاشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم گفت: بر اثر برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با پایه پل در جاده حاجی‌آباد دو سرنشین این خودرو جان خود را از دست دادند.

حادثه مرگبار جاده قم - کاشان 2 قربانی برجای گذاشت

مهدی فراهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حوادث مهم 48 ساعت گذشته، اظهار کرد: بیشترین حوادثی که به وقوع می‌پیوندند ناشی از خواب‌آلودگی، بی‌احتیاطی و سرعت غیر مجاز است که تبعات جبران‌ناپذیری به دنبال دارد.

وی با اشاره به تصادف جاده قدیم قم ـ کاشان ابراز داشت: بر اثر تصادف موتورسیکلت و کامیون، سه نفر مصدوم شدند که پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس 115 با دو دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم همچنین از تصادف یک دستگاه خودروی سواری و وانت خبر داد و گفت: بر اثر این واقعه چهار نفر مصدوم شدند که با دو دستگاه آمبولانس برای درمان تکمیلی به مراکز درمانی اعزام شدند.

وی وقوع حادثه دیگری را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در تماس مردمی به اورژانس 115 برخورد شدید یک دستگاه خودروی سواری با پایه پل جاده حاجی آباد گزارش شد.

فراهانی تاکید کرد: اورژانس 115 پس از دریافت گزارش به سرعت نیروهای امدادی را به همراه دو دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام کرد.

وی ابراز داشت: با وجود اینکه اورژانس 115 به سرعت در محل حادثه حضور یافت ولی دو آقای 30 و 35 ساله که سرنشین این خودرو بودند به دلیل شدت حادثه و جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به برخورد نیسان با عابر پیاده اشاره و بیان کرد: بر اثر شدت حادثه و ضربه‌ای که بر سر کودک 6 ساله وارد شده بود، وضعیت کودک بسیار وخیم گزارش شده است.

وی تصریح کرد: امدادرسانان اورژانس 115، کودک خردسال را پس از انجام خدمات درمانی اولیه به مراکز درمانی انتقال دادند.

فراهانی به واژگونی پژو در جاده دستجرد اشاره و بیان داشت: بر اثر این حادثه سه نفر مجروح شدند که مجروحان حادثه با دو دستگاه آمبولانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافتند.

این مقام مسئول از وقوع حادثه دیگری در محور قنوات خبر داد و اظهار کرد: بر اثر تصادف دو دستگاه خودروی سواری با یکدیگر 6 نفر مصدوم شدند که برای امدادرسانی به ایشان سه دستگاه آمبولانس اعزام شد.

*حادثه محور سلفچگان سه مصدوم به دنبال داشت

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قم به تصادف یک دستگاه خودروی سواری در محور سلفچگان - اراک اشاره کرد و گفت: در این حادثه سه نفر مصدوم شدند که وضعیت کودک دو ساله‌ای که بین مجروحان بود به دلیل شدت حادثه و ضربه سر بسیار وخیم اعلام شده است.

وی همچنین از تصادف دو دستگاه خودروی سواری در محور قنوات خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه 6 نفر مصدوم شدند که با سه دستگاه آمبولانس به مراکز درمانی اعزام شدند.

فراهانی در بخش پایانی سخنان خود وقوع حادثه جاده قنوات را که امروز صبح رخ داد، مورد توجه قرار داد و گفت: بر اثر تصادف موتور سیکلت و عابر پیاده، یک نفر مجروح شد که به دلیل وضعیت وخیمی که داشت با عملیات احیا توسط تیم اعزامی اورژانس 115 به مراکز درمانی انتقال یافت.

انتهای پیام/78005/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول