اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آینده روشن در انتظار شهر خورموج

شهرداری خورموج با حضور شهردار جدید می‌رود تا آینده‌ای درخشان را برای خدمت به مردم رقم بزند.

آینده روشن در انتظار شهر خورموج

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، پس از تغییر و تحولات صورت گرفته در شورای شهر خورموج، اعضای جدید در اقدامی قابل تقدیر شهردار جدیدی برای خورموج انتخاب کردند و این شخص کسی نبود به جز احمد شیخیانی شهردار سابق نخل تقی که به عنوان شهردار نمونه استان بوشهر هم انتخاب شده بود.

همکاری مردم و رسانه‌ها با شهردار جدید

هر چند از مدیریت احمد شیخیانی به عنوان شهردار جدید خورموج چند هفته بیش نمی‌گذرد اما شاهد تحول خوبی در بخش فرهنگی بودیم و چهره خاموش شهر به روشنایی تبدیل شده و نیاز است تا مدیریت شهری خورموج همانطور که تعامل خوبی با رسانه‌ها و خبرنگاران داشته است این روند را ادامه دهد تا مردم در جریان کارهای انجام شده آن قرار گیرند.

همه ما وظیفه داریم تا با این مدیر که به عنوان شهردار نمونه استان همه مردم او را می‌شناسند از کمک‌های خیر به مردم گرفته تا تعامل و همدلی با شهروندان و همفکری با امام جمعه، فرماندار و همه مسئولان و خبرنگاران شهر را به خورموجی که سابقه تاریخی دارد به جایگاه واقعی برسانیم.

مردم شهر از اعضای جدید شورا اسلامی و مدیریت جدید شهرداری در حال حاضر رضایت کامل دارند و امیدوارند این همدلی ادامه داشته باشد نه اینکه فقط به چند صباحی به پایان برسد.

هدف ما رضایتمندی مردم است

شهردار خورموج در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: نورپردازی ورودی‌های شهر، چراغانی میادین شهر، خیابان مصلای نمازجمعه، خیابان امام خمینی (ره)، خیابان شهید مطهری، خیابان شهید رجایی، خیابان حامد، بلوار بسیج و خیابان شهید بهشتی انجام شده است.

احمد شیخیانی افزود: ترمیم و آسفالت حفاری‌های شرکت گاز و تکمیل ترمینال، اجرای پروژه خیابان مطهری و خیابان امام خمینی(ره) به منظور ساماندهی ترافیک و نصب چراغ‌های تزئینی وسط خیابان‌های شهر، عملیات هدایت آب بنگه از پایه کوه بیرم خورموج به سطح شهر و فضای سبز، بلوار ورودی شهر نیز آغاز شده است.

وی ادامه داد: هدف ما رضایتمندی مردم است و ما آماده نظرات و پیشنهادات مردم در زمینه‌های مختلف هستیم و انتظار داریم که شهرداری را تنها نگذارند.  

شهرداری خورموج در مسیر خدمت‌رسانی بهتر

حاجیلو کارشناس منابع طبیعی نیز در گفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری فارس گفت:  هر چند نمی‌شود با یکی دو بار عملکرد یک شهردار را ارزیابی کرد ولی برخورد شهردار واقعاً خوب بود و نخستین نشستی هم که با وی داشتم منطقی صحبت کردند و قبلاً نیز با مجموعه شهرداری که آمد و رفت داشته‌ام برخورد آنها را خوب دیدم.

مزارعی معاون سابق شهرداری خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان دشتی گفت: شنیده‌ام که مردم از اخلاق و عملکرد شیخیانی شهردار فعلی خورموج راضی هستند. هر چند عمکرد شهردار را نمی‌توان در حال حاضر ارزیابی کرد اما عمکرد ظاهری خوب است. زیرساخت‌ها نیاز به تغییر و تحول دارد و برنامه‎ها را باید به روز انجام داد هر چند شهردار جدید کارهایی را انجام داده است و تغییر زیرساخت‌ها مهم است که انجام گیرد.

کریم رحیمی پیمانکار شهرداری خورموج نیز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس گفت: 600 میلیون تومان از شهرداری طلب داریم و شهردار قبلی همه امروز و فردا می‌کرد اما شهردار جدید قول دادند که انشاالله این کار را انجام دهند و بدهی ما را پرداخت کنند.

رضایتمندی مردم خورموج از عملکرد شهردار جدید

محمد غربی یکی از شهروندان خورموجی به فارس گفت: به خاطر ساخت یک حمام در منزلم جریمه‌ام کرده‌اند و چندین بار به شهرداری مراجعه کرده‌ام مشکلم حل نشد ولی شهردار قول داد که تا آنجایی که جا داشته باشد کمک‌مان کند.

خانم حاجی‎زاده نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: یک خانه فرسوده داشتیم و من با مادرم که مادر شهید است زندگی می‌کنم شهرداری اعلام کرده بود که باید حتماً با پارکینگ ساخت کنید ولی ما نه پولی داشتیم که این کار انجام دهیم و مادرم توان راه رفتن را دارد و زمین‎گیر شده است و زمین ما هم بسیار کوچک است اما شهردار گفت که اولویت‌های ما خدمت به خانواده معظم شهداست و موافقت کردند که پارکینگ حذف شود.

گزارش از اسماعیل حاجیانی

انتهای پیام/66001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول