اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جریان مسابقات فوتبال دسته سوم کشور در خورموج

سرمربیان ایران‌جوان خورموج و اتحاد اندیمشک از داور مسابقه انتقاد کردند

در جریان مسابقات فوتبال دسته سوم کشور در خورموج، سرمربیان تیم‌های ایران‌جوان خورموج و اتحاد اندیمشک از نحوه قضاوت مسابقه انتقاد کردند.

سرمربیان ایران‌جوان خورموج و اتحاد اندیمشک از داور مسابقه انتقاد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، در ادامه مسابقات فوتبال دسته سوم لیگ کشور که با پیروزی پر گل ایران‌جوان خورموج خاتمه یافت سر مربی‌های دو تیم از نحوه قضاوت داوران انتقاد کردند.

سرمربی تیم اتحاد اندیمشک در حاشیه این بازی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی، بدی نبود و بازی خوبی هر دو تیم از خود به نمایش گذاشتند ولی داور بازی با قضاوت بد خود بازی را از دست ما درآورد.

فرزاد جعفری خاطر نشان کرد: در دقایق اول بازی ما دو موقعیت خوب داشتیم اما متاسفانه داور در دقایق اول بازی یک پنالتی ناحق گرفت و تیم ما را به هم ریخت.

وی ادامه داد: تیم حریف خوب بازی کرد و به آنها تبریک می‌گویم و باید بیشتر تلاش کنیم تا بازی‌های آینده را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی خوبی بود با توجه به اینکه چهارمین بازی تیم ایران‌جوان خورموج بود بازی خوبی را ارائه کردند.

محمد رضا برزگر افزود: در دقایق اول، بازی با کندی پیش می‌رفت، ولی تیم ایران‌جوان توانست زمین و بازی را در دست بگیرد و نتیجه کار خود را گرفتند.

وی ادامه داد: هر دو تیم فوتبال خوبی را انجام دادند و تیم اتحاد اندیمشک تیم بسیار خوبی بود و آن‌ها هم در دقایقی از بازی، بازی را دردست داشتند که با اشتباهاتی که داشتند بازی را واگذار کردند.

سر مربی تیم ایران‌جوان خورموج نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی گفت: بازی فیزیکی و بسیار سنگینی بود زیرا تیم اندیمشک فوتبالی نشات گرفته از فوتبال خوزستان داشتند و دارای بازیکنان با تجربه‌ای بودند.

بهنام ابولی افزود: اگر در 10 دقیقه اول به گل نمی‌رسیدیم کارمان واقعا" مشکل می‌شد و در رختکن به بچه‌ها گوشزد کردم که باید در نیمه اول حداقل دو گل را به تیم حریف بزنیم.

وی اضافه کرد: ما فقط شناخت 30 درصدی از تیم اتحاد اندیمشک داشتیم خوشبختانه خدا کمک کرد و بازیکنان تیم همت کردند و موفق شدیم دو گل در نیمه اول و دوگل هم در نیمه دوم به تیم حریف بزنیم.

وی گفت:  قضاوت داوران خوب نبود و به نظر من متاسفانه بجز داور کوهرنگ، مابقی داوران خوب قضاوت نکردند.

بهنام افزود: بازی بعدی ما با تیم ماهشهر است و ازلحاظ روحی و روانی بازیکنان در آمادگی کامل بسر می‌برند و بازیکن مصدوم هم نداریم.

در ادامه مسابقات فوتبال دسته سوم لیگ کشور یک دیدار بین دو تیم ایران‌جوان خورموج و اتحاد اندیمشک در استادیوم تختی خورموج برگزار شد که در پایان تیم ایران‌جوان خورموج با نتیجه چهار بر یک از سد تیم اتحاد اندیمشک گذشت و در صدر جدول گروه چهارم قرارگرفت.

انتهای پیام/66006/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول