اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال کاله جوان خبر داد

میانگین سنی 18 سال برای کاله جوان/ پشتوانه‌سازی هدف اصلی کاله جوان است

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران گفت: تیم والیبال کاله جوان نسبت به سال گذشته جوان‌تر شده و میانگین سنی والیبالیست‌ها 18 سال است.

میانگین سنی 18 سال برای کاله جوان/ پشتوانه‌سازی هدف اصلی کاله جوان است

حسین کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم والیبال کاله جوان امسال نیز در لیگ دسته یک والیبال باشگاه‌های کشور تیمداری می‌کند.

وی با اعلام اینکه این تیم جوان و باانگیزه توانست فصل گذشته در بین برترین‌های والیبال باشگاه‌های کشور در لیگ دسته یک به جایگاه پنجمی دست یابد، تصریح کرد: این تیم امسال نسبت به سال گذشته نیز جوان‌تر شده است.

کاظمی با اعلام اینکه از 20 مرداد ماه این تیم تمرینات خود را برای حضوری مقتدرانه در دسته یک والیبال کشور آغاز کرده است، یادآور شد: دو هفته نخست را برای انجام مراحل تست بازیکنان پشت سر گذاشتیم و توانستیم بازیکنان مدنظر خود را انتخاب کنیم.

کاظمی با بیان اینکه بیشتر ترکیب تیم بومی بوده و توانستیم بازیکنانی از تیم ملی نوجوانان را هم به خدمت بگیریم، اذعان داشت: میانگین سنی این تیم 18 سال است.

سرمربی تیم والیبال کاله جوان مازندران با ابراز اینکه تمرینات کاله جوان در دو نوبت صبح و عصر با انجام کارهای وزنه و توپ دنبال می‌شود، گفت: هدف اصلی‌مان بازیکن‌سازی و پشتوانه‌سازی است.

انتهای پیام/86012/ب30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول