اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناسایی نوجوانان والیبالیست کاشانی

استعدادهای توپ و تور کاشان کشف می‌شوند

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان از آغاز استعدادیابی و کشف استعدادهای والیبال در این شهرستان خبر داد.

استعدادهای توپ و تور کاشان کشف می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا مدرس‌زاده پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان اظهارداشت: در ابتدای آغاز فعالیت‌های این باشگاه تعدادی از بازیکنان نونهال والیبالیستی را که سال‌های اخیر برای شهرستان افتخاراتی کسب کرده‌اند را شناسایی و در قالب یک تیم منسجم ساماندهی شده است.

وی با اشاره به لزوم توجه به اصول علمی و کارشناسی در این رشته ورزشی در این مقطع سنی گفت: برای ارتقای بازیکنان 11 تا 13 ساله که در سال‌های اخیر در رشته والیبال فعالیت داشته‌اند برنامه‌های مدونی در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته وی، امکاناتی که برای تیم باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان در نظر گرفته شده است الگویی از باشگاه‌های رسمی و مطرح در لیگ برتر والیبال کشور است.

مدیرعامل باشگاه در ادامه با اشاره به برنامه های بلند مدت تدوین شده توسط این باشگاه تصریح کرد: حضور تیم در لیگ برتر و تربیت و معرفی بازیکن به تیم ملی یکی از اهداف این مجموعه فرهنگی ورزشی است.

مدرس‌زاده در ادامه با تأکید بر پیشرفت‌های علمی ورزشکاران در کنار ورزش یادآور شد: ورزشکارانی در مسیر قهرمانی موفق هستند که علاوه بر حضور قدرتمند در میدان‌های ورزشی از تحصیل علم نیز غافل نشده و مجهز به تحصیلات دانشگاهی و سوابق علمی باشند.

وی، زنده نگه داشتن راه شهدا و آرمان‌های آنان و توجه به مبانی فرهنگی در جامعه را یکی از مهمترین مؤ‌لفه‌های انتخاب نام شهید برای این باشگاه دانست و افزود: انتخاب نام شهید برای این باشگاه فرهنگی ورزشی در اصل توجه به آرمان‌های شهیدان برای ساختن جامعه‌ای سالم است که جوانان و نوجوانان با نشاط نقش مهمی در این راه دارند.

سرمربی تیم والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان نیز در این مراسم بیان داشت: باشگاه ورزشی شهید مدرس‌زاده شرایط مطلوب و کم‌نظیری برای تیم والیبال خود فراهم کرده است.

علی اصغر عموزاده، توجه به ورزش حرفه‌ای از سنین خردسالی را در موفقیت ورزشکاران مهم دانست و تأکید کرد: جذب دانش‌آموزان رده سنی پایه و توجه همه جانبه به آنان یکی از مهمترین اهدافی است که باید به آن جامعه عمل پوشانیده شود.

وی با اشاره به توجه باشگاه به استعدادیابی ‌در رشته والیبال ابراز داشت: بازیکنانی که در حال حاضر در عضویت تیم والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان هستند در سال 90 عنوان قهرمانی استان اصفهان و در سال گذشته عنوان سوم استانی را در مقطع ابتدایی کسب کردند.

به گفته وی، این تیم در سال‌های گذشته در تمامی مسابقاتی که با عنوان جشنواره نونهالان در منطقه و شهرستان برگزار شده است بر سکوی نخست مسابقات ایستاده است.

سرمربی تیم والیبال باشگاه فرهنگی ورزشی شهید مدرس‌زاده کاشان، مسابقات دوستانه در سطح منطقه و استان را از دیگر برنامه‌های این باشگاه ذکر کرد و گفت: طی سال گذشته نیز تعدادی از بازیکنان تیم برای مسابقات منتخب کشوری انتخاب شدند اما به علت کمبود اعتبارات نتوانستند در این مسابقات شرکت کنند.

عموزاده متذکر شد: در حال حاضر باشگاه ورزشی با اجاره سالن تمرین، بدنسازی و استخر شنا در سانس‌های مختلف و زیر نظر مربیان، کارشناسان و متخصصان مجرب فرصت مناسبی برای اعضای تیم والیبال فراهم کرده است.

وی از مهدی عظیمی، رسول برمکی، محمد حسن زیدآبادی، علیرضا آزادبخت، محمدهادی فرشچی، محمدرضا طوقانی، محمدمهدی به‌افتاده، محمد مدرس‌زاده‌برزکی، محمدحسین زیدآبادی، علی شبستری، محمدمعین انصاری فرد، مبین خادمی، محمدامین شاطریان، علی شجاعی‌جوشقانی و ابوالفضل ناظمی‌بیدگلی به عنوان بازیکنان تیم والیبال باشگاه شهید مدرس‌زاده نام برد.

به گفته وی، این تعداد بازیکن که از استعدادهای آینده والیبال کاشان و کشور هستند طی دو جلسه در هفته زیر نظر علی اصغر عموزاده در سالن ورزشی سپیده کاشانی در حال تمرین هستند.

انتهای پیام/2406/ل40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول