اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازیکن تیم ملی والیبال:

تیم ملی والیبال به مسابقات بین قاره‌ای اعزام می‌شود

بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان اواخر آبان به مسابقات قهرمانی والیبال بین قاره‌ای اعزام می‌شود.

تیم ملی والیبال به مسابقات بین قاره‌ای اعزام می‌شود

عادل غلامی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل بیان داشت: تیم ملی والیبال بزرگسالان کشورمان اواخر آبان یا اوایل آذر امسال به مسابقات قهرمانی والیبال بین قاره‌ای اعزام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هم‌اکنون ملی‌پوشان در حال استراحت هستند، افزود: این دوره از مسابقات امسال به میزبانی کشور ژاپن برگزار می‌شود.

غلامی با بیان اینکه اگر از طرف کادرفنی بار دیگر به اردوی تیم ملی دعوت شدیم در خدمت تیم کشورمان قرار می‌گیریم، تصریح کرد: قبل اعزام به ژاپن اردوی چند روزه‌ای مسئولان کادر فنی تدارک می‌بینند که البته برای این رقابت‌ها نیز مدتی تعطیل می‌شود.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس مبنی بر عدم اعزام به مسابقات قهرمانی باشگاه‌های والیبال جهان به همراه تیم کاله مازندران اذعان داشت: در مذاکراتی که باشگاه کاله مازندران با مسئولان فدراسیون والیبال داشتند در توافقی دو طرفه تصمیم گرفته شد تا سه بازیکنان ملی‌پوش این تیم به برزیل اعزام نشوند.

غلامی با اشاره به اینکه من به همراه حمزه زرینی و فرهاد ظریف شش ماه اردوی سنگینی در تیم ملی داشتیم، اضافه کرد: فشارهای زیادی را نیز در این اردو متحمل شدیم و به این استراحت چند روزه نیاز داشتیم.

بازیکن تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم باشگاه کاله مازندران بازی‌های لیگ برتر است و اگر به برزیل اعزام می‌شدیم ممکن بود برای لیگ با مشکل روبرو می‌شدیم.

وی با ابراز اینکه بازی‌های قهرمانی باشگاه‌های جهان برای کاله مازندران سنگین بود، افزود: در این مسابقات برترین‌های قاره‌های مختلف از کشورهای بزرگ والیبال دنیا شرکت داشتند و اگر بازی‌ها در کشوری نظیر قطر برگزار می‌شد می‌توانستیم با شرکت در این مسابقات در چند بازی اصلی به میدان رویم ولی بعد راه و مسافت زیاد تا برزیل نیز خسته‌کننده بوده و فشار زیاد روحی، بدنی و روانی را می‌توانست به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/86012/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول