اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سوادکوه خبر داد

افزایش گروه‌های تخصصی نمایشی در سوادکوه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با اشاره به ارتقای فعالیت‌های گروه‌های نمایشی گفت: گروه‌های نمایش سوادکوه در حوزه‌های تخصصی افزایش می‌یابند.

افزایش گروه‌های تخصصی نمایشی در سوادکوه

میثم قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به ارتقای فعالیت‌ گروه‌های نمایش سوادکوه اظهار داشت: گروه‌های نمایش سوادکوه در حوزه‌های تخصصی افزایش می‌یابند.

وی از وجود سه گروه نمایش در سوادکوه خبر داد و افزود: دو گروه جدید در حوزه تئاتر معلولان و تئاتر دانش‌آموزی به تعداد گروه‌های نمایش شهرستان سوادکوه اضافه می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه به هماهنگی‌های اولیه با مرکز توان‌بخشی بچه‌های آسمان بهزیستی سوادکوه اشاره کرد و ادامه داد: موضوعات گروه نمایش معلولان در ارتباط با توانمندی‌ها و مشکلات معلولان توسط بازیگران معلول و غیرمعلول اجرایی می‌شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه به نصب مطالب مختلف فرهنگی و دینی در سطح شهرستان اشاره کرد و گفت: تقویت فرهنگ عمومی شهرستان و افزایش باورمندی دینی و فرهنگی در اولویت نصب مطالب اخلاقی، دینی و فرهنگی قرار دارد.

قربانی تجلیل از پیشکسوتان فرهنگی، هنری، خادمان مساجد، همایش‌های مناسبتی و موضوعی را از برنامه‌های این اداره ذکر کرد و افزود: امکان برگزاری برنامه‌های جذاب و شاداب برای کودکان، نوجوانان و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در برنامه‌ریزی این اداره وجود دارد.

انتهای پیام/86015/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول