اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی مازندران:

کلنگ ساختمان اداری مرکز معلولان نوشیروانی بابل به زمین زده می‌شود

مدیرکل بهزیستی مازندران گفت: به‌زودی ساختمان جدید تجاری و اداری مرکز معلولان نوشیروانی بابل به زمین زده می‌شود.

کلنگ ساختمان اداری مرکز معلولان نوشیروانی بابل به زمین زده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، روح‌الله ردایی شامگاه امشب در حاشیه بازدید استاندار مازندران از مرکز معلولان نوشیروانی بابل اظهار داشت: این مرکز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی توسط مرحوم نوشیروانی برای نگهداری اطفال یتیم واگذار شده است.

وی افزود: بعد از انقلاب در سال 1359سازمان بهزیستی متولی معلولان شد و این مرکز در سال 1360 به سازمان بهزیستی واگذار و به صورت دولتی اداره شد.

ردایی از وجود مراکز نگهداری معلولان در شهرهای تنکابن،چالوس،آمل و رامسر خبر داد و افزود: در راستای سیاست دولت مبنی بر واگذاری مراکز بهزیستی به موسسات خیریه، این مرکز نیز به موسسه خیریه واگذار شد.

وی تصریح کرد: در گذشته بسیاری از امکانات این مرکز مستهلک بوده است اما امروزه با تعویض تخت‌ها و رعایت نظافت، بهینه بودن امکانات گرمایشی و سرمایشی، امکانات بهداشت و غذایی از شرایط بسیار مناسبی برخوردار است.

مدیرکل بهزیستی مازندران از وجود 122بیمار در این مرکز خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی بابت هر بیمار ماهانه 255 هزار تومان یارانه پرداخت کرده و بقیه توسط خیران پرداخت می‌شود.

این مسئول از احداث ساختمان جدید مرکز نوشیروانی بابل خبر داد و خاطرنشان کرد: این مرکز که به کمک استانداری و خیران احداث می‌شود، نیاز به تاسیسات جدید داشته که با تهیه نقشه مناسب در صدد احداث آن در آینده نزدیک هستیم.

ردایی اذعان داشت: این ساختمان به صورت تجاری و اداری احداث شده و تجاری بودن آن سبب می‌شود تا با درآمد آن این مرکز به صورت خودکفا اداره شود.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول