اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زابل:

مسلمانان مذاهب یکدیگر را مهم بشمارند

امام جمعه موقت زابل گفت: مسلمانان مذاهب یکدیگر را مهم بشمارند و به مذاهب یکدیگر توهین نکنند و خطر آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی را جدی بگیرند.

مسلمانان مذاهب یکدیگر را مهم بشمارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت الاسلام ابراهیم لشکری امروز در خطبه عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای المهدی(عج) زابل ضمن تبریک دهه امامت و ولایت اظهار داشت: عید غدیر تنها عید شیعیان نیست بلکه متعلق به تمام مسلمانان و در حقیقت تمام عالم است.

خطیب نماز جمعه زابل با اشاره به بیان اینکه پیامبر(ص) همه واجبات الهی را ابلاغ و هیچ واجبی را بر زمین نگذاشت گفت: در سال 10 هجرت خود در حج الوداع امامت و جانشینی امیرالمومنین را اعلام وحجت را برای همه تمام کرد.

وی ضمن اشاره به نشر غدیر توسط خانواده‌ها تصریح کرد: خانواده در ارتباط با نشر غدیر و توضیح آن به فرزندان از محتوا آیات قرآن و روایات استفاده کنند.

لشکری  به پیام مقام معظم رهبری به حاجیان در روز برائت از مشرکین اشاره کرد و گفت:  مقام معظم رهبری همه ساله در مراسم برائت از مشرکان پیامی را برای حجاج اعلام می‌کند که دارای پیام‌هایی است از جمله آن ضرورت اتحاد، برادری مسلمانان و شناخت و مبارزه با استکبار جهانی است.

وی ادامه داد: مسلمانان مذاهب یکدیگر را مهم بشناسند و به مذاهب یکدیگر توهین نکنند و خطر آمریکا، صهیونیست و استکبار جهانی را جدی بگیرند.

امام جمعه موقت زابل اذعان داشت:  حقوق بشر بهانه‌ای برای به هدف رساندن مقاصد شوم استکبار جهانی است مسلمانان با برادری و وحدت تمام دسیسه‌های شوم دشمنان را خنثی کنند.

وی گفت: 17 ذی‌الحجه شهادت شهید مصطفی خمینی فرزند امام (ره) را تسلیت گفت و افزود: این شهید با سن 27 سالگی به مقام اجتهاد و شخصیتی که هم در مسائل فقهی و هم مسائل سیاسی در جایگاه والایی قرار داشت دشمن خطر آن را احساس و دست به شهادت این شخصیت بزرگوار زد.

انتهای پیام/75004/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول