اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد

چاپ 10 هزار جلد کتابچه راهنمای خدمات خانه کارگر آذربایجان غربی

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از چاپ 10 هزار جلد کتابچه راهنمای خدمات خانه کارگر آذربایجان غربی خبر داد.

چاپ 10 هزار جلد کتابچه راهنمای خدمات خانه کارگر آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، اسلام صادقی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات کارگران در ارومیه، اظهار داشت: کتابچه‌ها ویژه اعضای خانه کارگر این استان بوده و در آن مشروحی از قراردادهای آموزشی، فرهنگی، رفاهی، درمانی، ورزشی، حقوقی، بیمه‌ای و ... آورده شده است تا متقاضیان بعد از دریافت معرفی‌نامه از خانه کارگر به مراکز طرف قرارداد مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه کتابچه راهنمای خدمات برای راهنمایی و اطلاع اعضا تهیه شده است، ادامه داد: در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات، ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات در ارتباط با مراکز خدمات‌دهی طرف قرارداد، افراد علاقه‌مند می‌توانند با واحد امور اعضا و آموزش خانه کارگر ارتباط برقرار کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: هنگام مراجعه به پزشکان و مراکز درمانی ارائه کارت عضویت ضروری است، اما برای استفاده از خدمات مراکز علمی، آموزشی، ورزشی و استراحتگاه‌ها اخذ معرفی‌نامه از واحد امور اعضا و آموزش‌خانه کارگر الزامی است.

وی با اشاره به اینکه جامعه کارگری مانند سایر اقشار جامعه برای جلوگیری از فرسایش تدریجی روح به مسافرت نیاز دارند، اذعان داشت: با این تفکر و با هدف پیاده‌سازی آن با مهمانسراها و استراحتگاه‌های شیراز، اصفهان، سرعین، یزد، لنگرود و ... قرارداد منعقد شده است تا از طریق ارائه تخفیف به اعضای خانه کارگر استان ما خدمات ارائه دهند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی با اشاره به انعقاد قرارداد این مجموعه با مراکز حقوقی، وکلا و مشاوران حقوقی و جزایی، بیان داشت: کارگران و خانواده‌های زیرپوشش این مجموعه می‌توانند خدمات حقوقی و وکالتی مورد نیاز را همراه با تخفیف دریافت کنند.

انتهای پیام/61002/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول