اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس:

ساخت اتوبان دیر به بوشهر متوقف شده است

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه روند ساخت اتوبان دیر به بوشهر متوقف شده است که قرار است به‌زودی جلسه مشترکی در شهرستان با حضور مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر تشکیل شود.

ساخت اتوبان دیر به بوشهر متوقف شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیر، حجت‌الاسلام موسی احمدی عصر امروزدر نشست با اعضای شورای اسلامی شهر دیر گفت: شهرداری‌هایی که مشاور حقوقی قوی دارند توانسته‌اند از حق خود دفاع کنند.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای شورای اسلامی باید محرم اسرار هم‌دیگر باشند و از اختلاف با هم به ‌شدت پرهیز کنند تا بتوانند وعده‌هایشان را به مردم عملی کنند.

احمدی تشکیل کمیسیون‌های مختلف در شورای اسلامی شهر دیر را مثبت دانست و بیان داشت: در کمیسیون‌ها از فکر و اندیشه دیگران هم استفاده شود تا خروجی کمیسیون‌ها موفق و مثبت باشد.

وی با بیان این‌که شهرداری‌ها نباید تنها به بودجه دولتی اکتفا کنند، خواستار برگزاری همایشی با عنوان درآمدزایی شهرداری‌ها با حضور مسئولان وزارت کشور شد.

نماینده جنوب استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی، در ادامه با بیان این‌که تمام طرح‌های راهسازی در شهرستان دیر در سال 91 تعطیل بوده است تصریح کرد: متاسفانه روند ساخت اتوبان دیر به بوشهر متوقف شده است که قرار است به‌زودی جلسه مشترکی در شهرستان با حضور مدیرکل راه شهرسازی استان بوشهر تشکیل شود.

احمدی با اشاره به ساخت جاده وفاق که در مسیر ساحلی دیر به کنگان قرار دارد، گفت: این طرح که 2 کیلومتر طول دارد زیر ساخت آن اجرا شده و پیمانکار بزودی کار خود را آغاز خواهد کرد.

نماینده مردم دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: در جاده وفاق کمپینگ‌های گردشگری ایجاد خواهد شد که اعتبارات آن در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان‌های دیر و کنگان مصوب شده است.

انتهای پیام/66005/ط20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول