اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر لنده:

مردم لنده قدردان زحمات مسئولان حوزه سلامت هستند/ 2 خواسته از مسئولان حوزه سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر لنده با بیان اینکه احداث و راه‌اندازی مرکز بستر درمانی و رادیولوژی شهرستان لنده دو خدمت بزرگ مسئولان حوزه سلامت بوده است، گفت:‌ مردم قدردان این زحمات و پیگیری‌ها هستند.

مردم لنده قدردان زحمات مسئولان حوزه سلامت هستند/ 2 خواسته از مسئولان حوزه سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا فاضلی عصر امروز در جمع خبرنگاران تلاش‌ها و پیگیری‌های مسئولان حوزه سلامت را برای ارتقای سطح خدمات این حوزه در شهرستان تازه‌تأسیس لنده قابل تقدیر دانست.

رئیس شورای اسلامی شهر لنده با اشاره به تبدیل بخش لنده به شهرستانی، اظهار کرد: اگرچه مردم تا حد زیادی از این ارتقا خرسند هستند، اما به همان اندازه نیز توقعات بالا رفته است.

فاضلی ادامه داد: تناسب میان انتظارات مردم و امکانات موجود در شهرستان لنده باید مورد توجه مسئولان شهرستانی و استانی باشد.

وی خاطرنشان کرد: راه‌اندازی رادیولوژی در مرکز بستر درمانی این شهرستان یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم لنده بود که با تلاش مسئولان استانی و شهرستانی دانشگاه علوم پزشکی این مهم، محقق شد و مردم دیگر نیازی به مراجعه به شهرستان‌های همجوار برای انجام اعمال رادیولوژی ندارند.

* دو خواسته مردم لنده از مسئولان حوزه سلامت

رئیس شورای اسلامی شهر لنده، احداث مرکز بستر درمانی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این مناطق را خدمتی خوب توصیف کرد و اذعان داشت: مردم از اینکه می‌بینند نیازهای آنان فراموش نشده‌اند، قدردان هستند.

فاضلی تصریح کرد: از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی این استان انتظار داریم تا برای تمام وقت بودن خدمات رادیولوژی مرکز بستر درمانی لنده، یک نیروی شیفتی بگذارند که مردم در همه اوقات از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی بیان کرد: اگر به طور کلی رادیولوژی نباشد مردم کمتر ناراضی و بدبین می شوند تا اینکه با زحمات زیاد رادیولوژی در این مرکز درمانی مستقر شود، اما به علت کمبود نیرو تنها در وقت اداری خدمت ارائه کند.

رئیس شورای شهر لنده در بخش دیگری از سخنان خود ارتقای مرکز بهداشت شهرستان لنده به شبکه بهداشت را از دیگر خواسته‌های مردمی در حوزه سلامت خواند.

به گزارش فارس، رادیولوژی لنده، چند روز پیش در میان استقبال مردم و مسئولان شهرستانی نخستین عکس را از بیمار لنده‌ای گرفت تا مردم شهرستان لنده و مناطق همجوار آن از این پس نیازی به مراجعه به شهرستان کهگیلویه و یا خوزستان برای اعمال رادیولوژی نداشته باشند.

انتهای پیام/82005/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول