اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به قلعه‌رئیسی مصوب شد

راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی تا ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی تا ماه آینده خبر داد.

راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی تا ماه آینده

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سیدحسام­‌الدین نبوی‌زاده در بازدیدی دو روزه از مراکز بهداشتی و درمانی مناطق محروم قلعه­‌رئیسی و دیشموک اظهار کرد: بازدید از مراکز درمانی همواره در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بوده و این بازدیدها گاها" در سطح معاونین و دیگر مدیران انجام می‌شده و این سفرها تعطیل­‌بردار نیستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ادامه داد: انجام این بازدیدها برای پویایی و رفع نقایص نظام سلامت بسیار مهم بوده و امروز در این سفر مشکلات مرکز قلعه‌رئیسی و دیشموک از نزدیک بررسی و به اتفاق معاون بهداشتی و مدیر امور مالی این دانشگاه، راه‌کارهای لازم برای برطرف کردن این مشکلات نیز ارائه شد.

وی با بیان اینکه، مشکلات مرکز بستر درمانی قلعه­‌رئیسی از سوی رئیس این مرکز در یک لیست ارائه شده است، ادامه داد: آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، آمبولانس و سایر بخش­‌ها در این سفر بازدید شد و مورد بررسی قرار گرفت.

نبوی­‌زاده، مشکلات و انتظارات مردم را زیاد خواند و تأکید کرد: مردم حق دارند چنین انتظاراتی داشته باشند، ولی باید محدودیت­‌های مالی و پراکندگی مراکز درمانی را نیز در نظر گرفت؛ چرا که ناچار هستیم با توجه به اعتبارات موجود، اولویت‌بندی کنیم و به تدریج مراکز درمانی و بهداشتی خود را به استانداردها نزدیک کنیم.

*راه‌اندازی رادیولوژی قلعه‌رئیسی در ماه آینده

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یک خبر خوش هم به مردم شهر قلعه­‌رئیسی داد و گفت: مشکلات رادیولوژی این شهر برطرف شده و طی ماه آینده با نصب و راه‌اندازی کامل آن، مردم قلعه­‌رئیسی از خدمات رادیولوژی نیز بهره‌­مند خواهند شد.

به گزارش فارس در جریان این سفر، دیوار‌کشی مرکز بستر درمانی قلعه‌­رئیسی به مبلغ یک میلیارد ریال و خرید دستگاه سل‌کانتر به مبلغ 300 میلیون ریال برای آزمایشگاه این مرکز درمانی به تصویب رسید.

انتهای پیام/82005/س30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول