اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

پدر مأمور سابق سیا:

اسنودن اسرار بیشتری برای فاش کردن دارد

پدر مأمور سابق «سیا» اعلام کرد که «ادوارد اسنودن» اسرار محرمانه بیشتری برای فاش کردن دارد و به همین دلیل تا زمانی که همه واقعیت گفته شود، باید در «مسکو» بماند.

اسنودن اسرار بیشتری برای فاش کردن دارد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روزنامه انگلیسی «دیلی‌تلگراف»، پدر «ادوارد اسنودن» پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا روز چهارشنبه اعلام کرد که اسنودن اسرار بیشتری برای فاش کردن دارد و باید تا زمانیکه واقعیت گفته می‌شود در روسیه بماند.

«لان اسنودن» این اظهارات را در فرودگاه بین‌المللی «جان اف کندی» در نیویورک درست دقایقی بعد از بازگشت از سفر یک هفته‌ای به مسکو برای دیدار با پسرش مطرح کرد.

پدر پیمانکار سابق اسنودن تصریح کرد که در حین این سفر به فرزندش گفته که در مسکو بماند.

افشاگری‌های ادوارد اسنودن درباره متدهای آژانس امنیت ملی آمریکا شامل نظارت بر نسخه‌های گسترده ترافیک اینترنت و همچنین تماس‌های تلفنی بود که این مسئله خشم همپیمانان آمریکایی از آلمان گرفته تا برزیل را برانگیخت. برخی اسنودن را یک قهرمان حقوق بشر خواندند و منتقدان نیز او را خائن نامیدند.

پدر اسنودن تأکید کرد: هنوز چیزهای بیشتری باید درمیان گذاشته شود. ماندن در روسیه به فرزندم اجازه می‌دهد تا این مسائل را پیش ببرد و مطمئن شود که واقعیت گفته می شود.

اسنودن از جامعه اطلاعاتی آمریکا به دلیل غفلت و شریک بودن در فساد جاسوسی انتقاد کرد و به «جیمز کلاپر» مدیر اطلاعات ملی آمریکا، «کیت الکساندر» مدیر آژانس امنیت ملی آمریکا و «دیان فینستین» سناتور آمریکایی که ریاست کمیته منتخب اطلاعات سنا را برعهده دارد و همچنین «مایک راجرز» رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا اشاره کرد.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول