اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دو بخش مبارزه و اجرای فرم

ووشوکاران قمی به 24 مدال پیکارهای سبک لوهان چوان کشور دست یافتند

ووشوکاران قمی با کسب مدال‌های رنگارنگ موفق به کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی پیکارهای سبک لوهان چوان کشور شدند.

ووشوکاران قمی به 24 مدال پیکارهای سبک لوهان چوان کشور دست یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بر اساس برنامه‌ریزی مسئولان سبک لوهان چوان ووشو کشور رقابت برترین‌های این سبک در تلاش برای کسب عنوان‌های اول تا سوم برگزار شد و ووشوکاران قمی با درخششی خیره‌کننده موفق به کسب عناوین مختلف از این پیکارها شدند.

در این پیکارها که برترین‌های کشور در آن حضور داشتند، تیم قم در بخش تیمی با توجه به عملکرد بسیار خوبی که داشت توانست مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را به دست بیاورد در حالی که همدان قهرمان شد و چهارمحال‌وبختیاری رتبه سوم را کسب کرد.

ووشوکاران شرکت‌کننده در این دوره از پیکارها در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت کرده و در رده سنی نونهالان مهدی برازنده در اجرای فرم دائوشو موفق به کسب مقام سوم شد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.

در رده سنی نوجوانان ووشوکاران قمی درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و طی آن امیرحسین حسینی در اجرای فرم سنتی دست به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست یافت و محمد خیرالله‌زاده توانست در همین بخش مقام سوم و نشان برنز را به دست بیاورد.

محمدحسام پارساخو نیز در اجرای فرم سنتی دست در جایگاه دوم قرار گرفت و با کسب نشان نقره به کار خود پایان داد در حالی که علی امیدی در اجرای فرم سنتی دست بالاتر از دیگر رقبای خود به مقام نخست دست یافت و صاحب نشان خوشرنگ طلا شد.

علی امیدی به غیر از مدال طلایی که در اجرای فرم سنتی دست از آن خود کرد در ادامه پیکارهای ووشو سبک لوهان چوان قهرمانی کشور توانست در اجرای فرم سلاح کوتاه مقام نخست و عنوان قهرمانی را همراه با مدال طلا از آن خود کند.

جلال میغانی نیز در رده سنی نوجوانان این رقابت‌ها دو مدال برای تیم اعزامی سبک لوهان چوان هیئت ووشو قم به دست آورد و طی آن توانست در اجرای فرم سلاح بلند سنتی بالاتر از دیگر رقبا در جایگاه نخست ایستاده و قهرمان شود، ضمن اینکه این ورزشکار در اجرای فرم گوئن شو عنوان نایب قهرمانی و نشان نقره را کسب کرد.

عباس محمدی نیز دو مدال کسب کرد و در گام نخست موفق به کسب مقام سوم و نشان برنز مسابقات سبک لوهان چوان قهرمانی کشور در اجرای فرم سلاح بلند سنتی شد، ضمن اینکه در اجرای فرم گوئن شو این دوره از پیکارها دیگر رقبا را کنار زد و با کسب عنوان قهرمانی به مدال طلا دست یافت.

دیگر ورزشکاری که توانست برای تیم اعزامی سبک لوهان چوان هیئت ووشو استان قم دو مدال به دست بیاورد رضا جمالو بود که ابتدا در اجرای فرم سلاح بلند سنتی به مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی دست یافت و سپس در اجرای فرم سلاح کوتاه سنتی این عنوان را کسب کرد تا صاحب دو نشان نقره شود.

در رده سنی جوانان نیز سه مدال توسط ووشوکاران قمی اعزامی به پیکارهای سبک لوهان چوان ووشو قهرمانی کشور به دست آمد و طی آن علی برازنده و محمدرضا اسکندری در اجرای فرم نن دائو موفق به کسب مقام‌های دوم و سوم و نشان‌های نقره و برنز شدند، ضمن اینکه محمدحسین محسنی‌نسب در اجرای فرم چانگ صاحب عنوان سوم و نشان برنز شد.

در رده سنی بزرگسالان این رقابت‌ها علی ساده در اجرای فرم سنتی دست و در اجرای فرم سلاح سنتی به ترتیب مقام‌های دوم و سوم را کسب کرد تا صاحب نقره و برنز این مسابقات شود.

همچنین در این رده سنی حمیدرضا شیشه‌گران در اجرای فرم سنتی دست صاحب نشان طلا شد، ضمن اینکه مسعود علیان در اجرای سلاح کوتاه سنتی مقام نخست و مدال طلا را به ارمغان آورد و در اجرای فرم سنتی دست مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

ووشوکاران قمی در بخش ساندای این دوره از پیکارهای ووشو سبک لوهان چوان قهرمانی کشور نیز افتخار آفرین بودند و توانستند در چهار وزن مدال‌های رنگارنگ این رقابت‌ها را در اوزان منهای 65، 75 و 90 کیلوگرم از آن خود کرده و با دست پر از جدال با حریفان خارج شوند.

در این مسابقات علی محمدی‌صرمی در وزن منهای 65 کیلوگرم صاحب عنوان نخست و مقام قهرمانی شد در حالی که محمدجواد صادق و مهرداد مسجدی دو نماینده قم در وزن منهای 75 کیلوگرم به صورت مشترک در جایگاه سوم این وزن ایستادند و مهدی کردارشاد در وزن منهای 90 کیلوگرم با قرار گرفتن در جایگاه نخست صاحب عنوان قهرمانی و نشان طلا شد.

انتهای پیام/78002/ل40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول