اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت خلخال:

وحدت و دشمن شناسی ما را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

امام جمعه موقت خلخال گفت: وحدت و دشمن شناسی ما را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد.

وحدت و دشمن شناسی ما را از گزند دشمنان مصون نگه می‌دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین سید صابر امینی‌راد صبح امروز در خطبه‌های عید سعید قربان ضمن اشاره به اجرای امر الهی توسط حضرت ابراهیم خلیل‌الله گفت: ابراهیم خلیل‌الله تسلیم محض خداوند باری تعالی شد و فرمان او را اجابت کرد.

وی اضافه کرد: عید قربان عید بندگی و اطاعت از فرموده خداوند و عمل به دستورات قرآن کریم و مفاهیم ارزشمند دین اسلام است که حضرت ابراهیم (ع) و اسماعیل(ع) به این فرموده الهی لبیک گفته‌اند.

 

امام جمعه موقت خلخال به فرمان مقام معظم رهبری در جمع حجاج ایرانی اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب به دو نکته کلیدی و مهم یکی اتحاد و همدلی در زیر لوای توحید و دوم شناخت دشمن و مقابله با نقشه و شیوه‌های او تاکید کردند و افزودند: بر ماست که با اطاعت از ولی امر مسلمین جهان با دشمن شناسی و پرهیز از اختلاف دشمنان را ناامید کنیم.

امینی‌راد تصریح کرد: تاریخ نشان داده است هر کجا و در هر زمانی وحدت در بین مسلمین جاری بوده مسلمانان در بهترین وضعیت قرار داشته و پیروز بوده‌اند و یک نکته مهم اینکه هر وقت اختلاف توسط دشمنان در بین مسلمین جایگزین شده دشمنان فرصت سوءاستفاده پیدا کرده‌اند.

وی ضمن اشاره به اهمیت روز عید قربان توجه به مسکینان جامعه و افراد تهیدست را سفارش کرد و گفت: امروز روز امتحان دوباره برای مسلمانان است و سعی کنیم در این روز بزرگ بی خبر از اوضاع زندگی افراد تهیدست و فقیر جامعه نباشیم و با خوشحال نمودن آنان رضای الهی و خوشحالی خداوند سبحان را به دست آوریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نماز عید قربان صبح امروز با حضور جمع کثیری از اهالی خلخال در مصلی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خلخال اقامه شد.

انتهای پیام/62008/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول