اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک صورت می‌گیرد

الوند به دنبال حفظ شکست‌ناپذیری در همدان

تیم فوتبال الوند همدان در یک بازی خانگی برابر تیم فولاد یزد به میدان می‌رود و همه تلاش خود را حفظ در موقعیت جدول و شکست‌ناپذیری انجام خواهد داد.

الوند به دنبال حفظ شکست‌ناپذیری در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور به مراحل حساس خود نزدیک شده و با نتیجه امتیازات در جدول تیم‌های مدعی خود را نشان خواهند داد.

در مسابقات امسال، استرس بیشترین عامل فشار تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر و جلوگیری از سقوط به لیگ پایین‌تر دارند که این بر حساسیت و نزدیکی بازی‌های افزوده است.

از طرفی برنامه فدراسیون و سازمان لیگ برای لیگ یک بسیار فشرده طراحی شده و همه تیم‌ها باید هر پنج روز یک بازی انجام دهند که گسترده مکانی و فاصله شهر تیم‌ها مشکلاتی را برای تیم‌های حاضر در این مسابقات به وجود آورده است.

تیم الوند یکی از دو نماینده فوتبال استان در جام آزادگان در گروه یک این مسابقات که دومین سال حضورش در سطح لیگ دسته یک را تجربه می‌کند با تیم‌های صنعت نفت آبادان، گهر دورود، پدیده مشهد، شهرداری یاسوج، گل‌گهر سیرجان، نیروی زمینی تهران، نساجی مازندران، شهرداری بندرعباس، استقلال اهواز، گیتی‌پسند اصفهان، سیاه‌جامگان مشهد و فولاد یزد رقابت خواهد کرد.

کسب نتایج خوبی که در هفته‌های ابتدایی توسط الوندی‌ها کسب شده باعث شد تا به راحتی در صدرجدول گروه یک این مسابقات جا خوش کنند و برای صعود به لیگ برتر از هفته‌های نخست به عنوان مدعی مطرح شوند.

شاگردان رضا طلایی‌منش در هفته نخست در اهواز سه بر دو تیم استقلال این شهر را پیش رو برداشتند و در هفته سوم هم در بندرعباس شهرداری‌چی‌های این شهر را با حساب دو بر صفر از پیش رو برداشتند و در هفته دوم و نخستین بازی خانگی خود مقابل تیم گیتی‌پسند اصفهان به تساوی بدون گل رسیدند.

سفیدپوشان الوند در هفته چهارم استراحت داشتند و برای انجام یک بازی مطلوب و جشن نخستین پیروزی خانگی خود برابر تماشاگران پرشور همدانی تمرینات خوبی را انجام داده‌اند.

تیم فوتبال الوند امروز در همدان از تیم فولاد یزدی پذیرایی خواهند کرد که با هدایت مهدی دینورزاده نتایج نسبتاً خوبی را در کارنامه دارد و در این فصل با سه تساوی هنوز طمع پیروزی را نچشیده است.

نماینده فوتبال یزد در هفته نخست برابر سیاه‌جامگان مشهد بازی را واگذار کرده و در سه هفته بعدی برابر تیم‌های استقلال اهواز، گیتی‌پسند و شهرداری بندرعباس به نتیجه تساوی رضایت داده است.

بازی و جدال این دو تیم در همدان از جذابیت‌های خاصی برخوردار است و باید ببینیم در یک روز تعطیل تماشاگران همدانی شاهد یک بازی خوب و زیبا از هر دو تیم خواهند بود یا خیر.

بر این اساس امید سعیدفر (داور وسط)، جهانبخش آرمان و قاسم بهاری (کمک داور) و  سجاد لطافتی (داور چهارم) قضاوت این مسابقه را بر عهده دارند و حسین خانبان به عنوان ناظر داوری حضور خواهد داشت.

مسابقه بین تیم‌های الوند همدان و فولاد یزد امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار خواهد شد.

تا پایان هفته چهارم تیم فوتبال الوند همدان با یک بازی کمتر نسبت به تیم نیروی زمینی با کسب هفت امتیاز در رده دوم قرار دارد و همچنین تیم فولاد یزد با سه تساوی و یک شکست و بدون پیروزی با سه امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی گروه یک قرار گرفته‌‎اند.

انتهای پیام/89020/ل40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول