اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس اصفهان:

امنیت امروز ایران ارمغانی از سوی شهداست

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان گفت: شهدا با جانفشانی‌های خود امنیت را برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.

امنیت امروز ایران ارمغانی از سوی شهداست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی شیروانیان ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر دو شهید گمنام در هوا‌پیما‌سازی هسا واقع در شاهین‌شهر با اشاره به اینکه استان ولایت‌مدار اصفهان و به ویژه مردم شهید‌پرور شاهین‌شهر روز گذشته و امروز میهمان شهدای گمنام بوده‌اند، اظهار کرد: شب گذشته شهدای گمنام در شاهین‌شهر حضور داشتند و شب عرفه مردم با حضور این شهدا سپری شد.

وی با تأکید بر اینکه تشییع و خاکسپاری دو شهید گمنام در روز عرفه از اهمیت بالایی برخوردار است، اضافه کرد: تشییع شهدا در این روز افتخاری برای مردم شاهین‌شهر و افراد فعال در مجموعه هسا است و این افراد باید با حرکت در مسیر شهدا به کشور و نظام خدمت‌رسانی کنند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اصفهان با اشاره به اینکه اقتدار و ایستادگی ایران ناشی از دلاور‌مردی‌های شهدا است، تصریح کرد: شهدا با جان‌فشانی‌های خود امنیت را برای مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورده‌اند.

شیروانیان با بیان اینکه خون شهدا باید در هر شرایطی حفظ شود، ادامه داد: چرا که شهدا به عنوان ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی ایران هستند و ملت ایران باید در راستای نهادینه شدن فرهنگ شهادت در جامعه تلاش کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه از سال 1367 به عنوان زمان پایان جنگ حدود 25 سال می‌گذرد، تأکید کرد: در صورتی که این شهدا در این زمان به شهادت رسیده باشند، شهادت آنها به 25 سال باز می‌گردد.

انتهای پیام/63004/ذ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول