اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه‌ریزی بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خبر داد

رفع مشکل جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

مدیر برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از برطرف شدن مشکل استخدام و جذب 356نیروی بهداشتی و درمانی پذیرفته ‌شده در آزمون 26 خرداد ماه سال گذشته خبر داد.

رفع مشکل جذب پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علیرضا شکیبایی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمبود اعتبار برای جذب پذیرفته‌شدگان آزمون سال گذشته دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، گفت: اسامی این افراد پس از آزمون استخدامی سال گذشته به عنوان پذیرفته‌شدگان اصلی معرفی شد که متاسفانه با توجه به مشکلات اعتباری از آن‌ زمان تاکنون امکان جذب آن‌ها فراهم نشده بود.

مدیر برنامه‌ریزی، بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: با رایزنی‌ها و پیگیری‌های مدیریت بودجه، تلاش شده است در بند «و» بودجه سال 93 ردیف حقوق این افراد در نظر گرفته شود و دانشگاه نیز تا قبل از تصویب، اعتبارات لازم را برای جذب و پرداخت حقوق این افراد تأمین می‌کند.

وی اضافه کرد: 356 نیروی بهداشتی و درمانی پذیرفته شده در آزمون بیست و ششم خرداد ماه علی‌رغم مشکلات اعتباری به کار گرفته می‌شوند و تا تصویب ردیف حقوقی این افراد در بودجه سال 93 نیز حقوق آنان پرداخت می‌شود.

عضو کمیته فنی و تخصصی مدیران بودجه وزارت بهداشت تصریح کرد: پذیرفته‌ شدگان اصلی آزمون مذکور که تاکنون نسبت به تشکیل پرونده و انجام مراحل قانونی اقدام نکرده‌اند، می‌بایست به بخش مدیریت منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی مراجعه نمایند.

شکیبایی تأکید کرد: عدم جذب پذیرفته‌ شدگان بهداشتی و درمانی آزمون بیست و ششم خرداد ماه به علت مشکلات اعتباری، علاوه بر کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف درمان و بهداشت کهگیلویه و بویراحمد، موجب بلاتکلیفی و مراجعات مکرر پذیرفته ‌شدگان شده بود که این مشکلات به زودی برطرف می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با این اقدام مدیریت برنامه‌ریزی و بودجه، برخی مشکلات و نارضایتی‌های کمبود نیروی انسانی در بخش‌های مختلف بیمارستانی و درمانی برطرف شده و امکان رشد کمی و کیفی خدمات، هم‌چنین بهبود شاخص‌های بهداشتی درمانی در کهگیلویه و بویراحمد فراهم می‌شود.

بر پایه این گزارش، این نیروها شامل رشته‌های پرستاری، بهیاری، تکنسین اتاق عمل، هوش‌بری، بهداشت خانواده، بهداشت محیط و سایر رشته‌های بهداشتی ـ درمانی آزمون بیست و ششم خرداد ماه سال 91 می‌شوند.

انتهای پیام/82005/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول