اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت خبر داد

تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت به تخت‌های بستری پیشرفته

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت گفت:‌ با مساعدت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، این بیمارستان به تخت‌های بستری پیشرفته مجهز شد.

تجهیز بیمارستان امام خمینی دهدشت به تخت‌های بستری پیشرفته

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید امین یوسفی‌نیا ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سفر رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و مدیر مالی این دانشگاه به شهرستان کهگیلویه، خرید 50 تخت بیمارستانی و 10 تخت اطفال برای بیمارستان امام خمینی دهدشت به تصویب رسید.

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت با بیان اینکه خدمات‌رسانی بهتر به بیماران یکی از اهداف اصلی مجموعه این بیمارستان است، افزود: خرید این تخت‌های نو و پیشرفته تا حد زیادی به این هدف کمک می‌کند.

وی همچنین از خرید سیستم گرمایشی برای این بیمارستان خبر داد و بیان کرد: در این سفر، مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، هزینه‌های نصب سیستم گرمایشی بیمارستان دهدشت را متقبل شد.

یوسفی گفت: ‌در این سفر در مجموع یک میلیارد ریال به این بیمارستان کمک شد که صرف خرید تخت و نصب سیستم گرمایشی خواهد شد.

وی تصریح کرد: ‌بنا به قول مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خرید تخت‌های جدید و سیستم گرمایشی بیمارستان امام خمینی دهدشت، تا یک ماه آینده انجام می‌گیرد. 

رئیس بیمارستان امام خمینی دهدشت در بخش دیگری از صحبت‌هایش، شهرستان کهگیلویه را بزرگ‌ترین شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد خواند و تصریح کرد: تنها بیمارستان دهدشت بار زیادی را از مراجعه مردم و بیماران تحمل می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد تا وضعیت خدمات‌رسانی این بیمارستان را بهتر از گذشته کنیم، ادامه داد: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج حمایت‌های خوبی از نظام سلامت در شهرستان کهگیلویه دارند ولی رفع همه مشکلات یک ماهه و یک ساله امکان‌پذیر نیست.

این متولی سلامت در شهرستان کهگیلویه اظهار امیدواری کرد که مشکلات بیمارستان امام خمینی به تدریج برطرف شود.

انتهای پیام/82005/غ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول