اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر خبر داد

برپایی بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در تنگستان

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر از برپایی بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در تنگستان خبر داد.

برپایی بیمارستان صحرایی امام حسین(ع) در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حسن ملکی ظهر امروز در جلسه هماهنگی این بیمارستان صحرایی گفت: این بیمارستان از یازدهم آبانماه به مدت پنج روز در روستای خورشهاب شهرستان تنگستان برپا می‌شود.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی سپاه امام امام صادق(ع) در این نشست که با حضور ریاست دانشگاه علوم پزشکی، بیمارستان امیر المومنین(ع) پایگاه هوایی، هلال‌احمر، مدیریت درمان تامین اجتماعی، درمانگاه حضرت قائم، اداره کل بیمه سلامت و مدیر اداره کل بهزیستی و کمیته امداد استان برگزار شد، اظهار داشت: ما در این بیمارستان 7 هزار نفر بیمار را ویزیت رایگان خواهیم کرد.

ملکی گفت: ما در این بیمارستان در رشته‌های اطفال، زنان، جراحی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، رادیولوژی و سونوگرافی، داخلی، چشم پزشکی، پزشک عمومی، قلب، گوش و حلق و بینی، پوست و آزمایشگاه به ارائه خدمات پزشکی و آزمایشگاهی خواهیم پرداخت.

وی افزود: ارائه خدمات بهداشتی درمانی به مردم مناطق محروم، حفظ انسجام و آمادگی تیم‌های پزشکی تخصصی، کمک به محرومیت‌زدایی و ارتقاء سطح سلامت مردم مناطق محروم، شناسایی بیماری‌های بومی و کاهش ارجاع بیماران روستایی به بیمارستان‌های شهری از جمله اهداف برپایی این بیمارستان صحرایی است.

وی اضافه کرد: بسیج ظرفیت‌های فراوانی دارد که اگر این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها خوب مدیریت شود، می‌توان به وسیله آن در تمامی عرصه‌ها تحول ایجاد کرد.  

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول