اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد:

تمام مساجد نظرآباد در سامانه مجازی مساجد کشور ثبت می‌شوند

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد گفت: تمام مساجد این شهرستان در سامانه مجازی مساجد کشور ثبت و فعال خواهند شد.

تمام مساجد نظرآباد در سامانه مجازی مساجد کشور ثبت می‌شوند

حجت‌الاسلام مهدی احمدوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نظرآباد اظهار کرد: طی سال‌های اخیر طرحی با هدف معرفی مساجد کشور در فضای مجازی به اجرا درآمده است و با طراحی و راه‌اندازی سامانه‌ای، مساجد کشور در آن فعالیت‌های خود را به مخاطبان معرفی می‌کنند.

*81 مسجد در شهرستان نظرآباد فعال است

وی تصریح کرد: این طرح با هدف تحقق رهنمودهای ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت استفاده صحیح از تکنولوژی‌های نوین و تجهیز مساجد به این تکنولوژی‌ها عملیاتی شده است.

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نظرآباد در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در این شهرستان مبنی بر اینکه آیا مساجد نظرآباد نیز در این سامانه ثبت و معرفی می‌شوند، گفت: در حال حاضر 81 مسجد در نظرآباد فعال هستند و بسیاری از مردم خداجو و مومن شهرستان به ویژه نسل جوان و نوجوان جذب فعالیت‌های معنوی، قرآنی، فرهنگی و مذهبی مساجد شده‌اند.

احمدوند افزود: تاکنون 26 مسجد نظرآباد در سامانه مجازی مساجد کشور ثبت و معرفی شده‌اند و در تلاش هستیم با فراهم‌سازی امکانات لازم، تمام مساجد این شهرستان در آینده نزدیک از طریق این سامانه فعالیت‌های خود را به اطلاع مردم برسانند.

وی اضافه کرد: مردمی که از سامانه فوق استفاده می‌کنند، می‌توانند از آخرین اخبار فعالیت‌ها و برنامه‌های مساجد به صورت مکتوب، صوتی و تصویری مطلع شوند.

احمدوند در پایان تاکید کرد: با توجه به توسعه شبکه‌های مجازی و پیشرفت‌های که این حوزه داشته، لازم است که برای معرفی و ترویج فرهنگ و تعالیم دینی به صورت صحیح از آن بهره‌مند شویم که این امر در حوزه فعالیت مساجد با راه‌اندازی سامانه مجازی مساجد کشور تا حد زیادی محقق شده است.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول