اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با اعیاد قربان و غدیر

ساز موسیقی آذربایجان کوک می‌شود / شب‌های پاییزی با موسیقی آذری

همزمان با اعیاد مبارک قربان و غدیر ساز موسیقی آذربایجانی در شهر اردبیل کوک شده و اسباب مسرت مردم فراهم می‌شود.

ساز موسیقی آذربایجان کوک می‌شود / شب‌های پاییزی با موسیقی آذری

تهیه کننده و مدیر برنامه‌های موسیقی آذری گروه ریحان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: کنسرت بزرگ موسیقی آذربایجانی ریحان با صدای هاشم اسلامیان به اجرا در می‌آید.

یاشار آذرتاش گفت: این کنسرت بزرگ روزهای 24، 25 و 26 مهر ماه در تقارن دو عید بزرگ قربان و غدیر در اردبیل و در مجتمع فرهنگی فدک برگزار شده و علاقه‌مندان به موسیقی می‌توانند از این برنامه شاد استفاده کنند.

وی یادآور شد‌: گروه موسیقی ریحان با 12 سال سابقه و پیشتاز در ارائه موسیقی اصیل آذربایجانی توفیقات خوبی را در فستیوال‌های خارجی و داخلی داشته است.

تهیه کننده و مدیر برنامه‌های موسیقی آذری گروه ریحان خاطرنشان کرد: گروه موسیقی ریحان در جشنواره بین‌المللی موسیقی ملل ترکیه و استان گلستان توانست رتبه و جایگاه ممتازی را به دست آورد و همچنان با عوامل پر تلاش خود سعی می‌کند لحظات شاد و مفرحی را برای مردم مهیا کند.

آذرتاش ادامه داد: بعد از سه سال وقفه این گروه اجرای برنامه خواهد کرد و ما شاهد نواخته شدن ضرب آهنگ‌های موسیقی آذربایجان به شکل اصیل و ناب در اردبیل خواهیم بود تا علاقه‌مندان در شب‌های پاییز بتوانند از این برنامه استفاده کنند.

وی ابراز داشت: در سه شب متوالی 24، 25 و 26 مهر ماه شهروندان اردبیل از ساعت 20 شاهد برپایی این کنسرت بزرگ موسیقی خواهند بود تا از نزدیک با تولید و پخش موسیقی آذربایجان و فولکلوریک آذری آشنا شوند.

تهیه کننده و مدیر برنامه‌های موسیقی آذری گروه ریحان تصریح کرد: حامیان این برنامه به شرکت‌کنندگان در این کنسرت هر شب جوایزی را تقدیم خواهند کرد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیط این کنسرت بزرگ را از باجه‌های مطبوعاتی سطح شهر و برخی مغازه‌های منتخب خریداری کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کنسرت بزرگ موسیقی آذربایجانی گروه ریحان با صدای هاشم اسلامیان، تار حمزه‌زاده، قارمون حجت مبذول، پیانو محمد رخشان مهر، نقاره رضا نباهت، گوشا نقاره بیژن امیری، کمانچه افشین علومی، گیتار شهرام صادقی، سیتی سایزر ائل سور غفارزاده، به تهیه کنندگی و مدیریت یاشار آذرتاش روزهای 24 تا 26 مهر در مجتمع فدک اردبیل و هر شب از ساعت 20 اجرا می‌شود.

انتهای پیام/62003/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول