اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خواننده گروه کنسرت رهاب خبر داد

اجرای کنسرت برای یادبود استاد بنان در اصفهان

کنسرت گروه رهاب با محتوای برگزیده‌ترین آثار استاد غلامحسین بنان در اصفهان اجرا می‌شود.

اجرای کنسرت برای یادبود استاد بنان در اصفهان

پارسا حسن‌دخت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با اجرای کنسرت گروه رهاب اظهار کرد: این کنسرت با محتوای اجرای برگزیده‌ترین آثار استاد غلامحسین بنان به سرپرستی سیامک بهبهانی که تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو گروه نیز هستند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز در اصفهان کنسرت با محتوای آثار استاد بنان اجرا شده است، اما بیشتر به صورت پراکنده و بیشتر قطعاتی بوده است که مردم نسبت به آن آشنایی بیشتری دارند.

خواننده گروه کنسرت رهاب افزود: تنظیم‌کننده و سازندگان این کنسرت آقایان روح‌الله خالقی، حسین‌علی ملاح، اکبر محسنی، پرویز یاحقی هستند.

وی در مورد برگزاری کنسرت خود در اصفهان بیان کرد: این کنسرت با محتوای اجرای قطعات استاد بنان اجرا می‌شود تنطیم کننده و سرپرست گروه آقای سیامک بهبهانی و نوازنده پیانو گروه است.

حسن‌دخت تصریح کرد: شعرها نیز از توسط آقای نواب‌صفا، گل‌گلاب و رهی‌معیری کلیت سروده شده است و سعی شده نخستین گروه در اصفهان باشیم که کنسرت بزرگی برای یادبود استاد بنان اجرا می‌کنیم که تعداد 8 قطعه از اشعار استاد بنان اجرا می‌شود.

وی در مورد زمان و مکان اجرای این کنسرت اظهار کرد: این کنسرت در 18 و 19 مهرماه ساعت 20.30 دقیقه در سینما فرهنگیان خیابان حافظ اجرا می‌شود.

خواننده گروه کنسرت رهاب با بیان اینکه برنامه‌گذار این کنسرت موسسه فرهنگی و هنری نوای مهر است، افزود: فروش بلیت این کنسرت نیز به صورت اینترنتی در سایت موسسه فرهنگی و هنری نوای مهر www.navayemehr.ir بوده و تبلیغات آن نیز به صورت پیامک برای شهروندان ارسال شده است و پوسترها، بیل‌بردها و بنرها نیز به صورت عمومی در شهر نصب شده است.

انتهای پیام/63015/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول