اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با 7 امتیاز

تیم قم نایب قهرمان والیبال نشسته کشور شد

تیم والیبال نشسته جانبازان و معلولین قم با کسب مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در پیکارهای چهارجانبه این رشته پایان داد.

تیم قم نایب قهرمان والیبال نشسته کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حالی که همواره نگاه مسئولان به ورزش جانبازان و معلولان مثبت بوده، ورزشکاران جانباز و معلول در رشته‌های مختلف توانسته‌اند افتخارات زیادی را در سال‌های اخیر برای ورزش استان قم کسب کنند.

نگاهی به موفقیت‌های ورزشکاران جانباز و معلول قمی در تمام رشته‌های زیر مجموعه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین نشان می‌دهد که ورزشکاران معلول و جانباز قم از توانمندی‌های خوبی برخوردارند و باید با ارائه امکانات ورزشی به این قشر، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آنان را به منصه ظهور رساند.

اگر در گذشته به ورزش جانبازان و معلولین قم توجهی نمی‌شد اما در حال حاضر توسعه ورزش جانبازان و معلولین در دستور کار مسئولان ورزش کشور قرار دارد و یکی از رشته‌هایی که از نتیجه این نگاه مثبت به خوبی در کشور و به خصوص در استان قم رشد و توسعه داشته، رشته والیبال نشسته است.

مروری بر موفقیت‌های قم در رشته والیبال نشسته گویای این است که اگر کمی حمایت‌های مالی از این رشته وجود داشت با توجه به استعدادها و بازیکنان خوبی که قم در این رشته دارد، استان می‌توانست قهرمان ایران و حتی مدعی قهرمانی والیبال نشسته باشگاه‌های آسیا باشد.

امسال قرار است تیمی به نمایندگی از هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم در مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته باشگاه‌های کشور حضور یابد و بر همین اساس است که والیبالیست‌های جانباز و معلول آماده می‌شوند تا با شرایطی مطلوب به مصاف حریفان بروند.

به همین منظور با برنامه‌ریزی هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان قم تیم والیبال نشسته قم به مسابقات چهارجانبه در شهرستان الشتر اعزام شد و توانست با ارائه بازی‌های خوب در جدال با حریفان خود در نهایت عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در پی دعوت هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین شهرستان الشتر برای حضور تیم والیبال نشسته قم در یک دوره مسابقات چهارجانبه والیبال نشسته به میزبانی این شهر، والیبالیست‌های جانباز و معلول قم نیز با انگیزه و آمادگی به دست آمده از تمرینات منظم راهی این پیکارها شدند.

این در حالی است که این دوره از مسابقات با حضور تیم‌هایی از هیئت ورزشی‌های جانبازان و معلولین استان‌های مرکزی، قم، خوزستان و شهرستان الشتر برگزار شد و در نهایت تیم والیبال نشسته قم با دو پیروزی برابر تیم‌های هیئت مرکزی و شهرستان الشتر و البته با شکست برابر تیم والیبال نشسته هیئت خوزستان با هفت امتیاز به مقام دوم این مسابقات نائل شد.

در این دوره از رقابت‌ها که امیر آقایی به عنوان مربی و علی کاشانی به عنوان کاپیتان در ترکیب تیم قم بودند، خلیل یزدانی، حسین حسینی دین آبادی، حسین حسینی جد، حسین گلستانی، حسن حسین‌لو، مهرداد فلاح و مرتضی جعفری برای تیم قم به میدان رفتند.

این رقابت‌ها در حالی در راه کسب آمادگی تیم والیبال نشسته قم برگزار شد که مردان جانباز و معلول والیبالیست قم در مسابقات این فصل لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور با تیم‌های شاهرود، آذربایجان غربی، زارچ یزد و مخابرات خراسان رضوی هم‌گروه هستند.

انتهای پیام‌/78002/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول