اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان:

آموزش بهترین راه مبارزه با بحران است

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان گفت: آموزش امداد و نجات و مدیریت افراد در زمان بروز حوادث بلایای طبیعی بهترین راه مبارزه با بحران است.

آموزش بهترین راه مبارزه با بحران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، حسین غیاث امشب در نخستین مانور برپایی بیمارستان صحرایی استان در روستای دستجرد شهرستان کبودراهنگ افزود: با توجه به زلزله‌خیز بودن کشور بیش از 90 درصد مردم در معرض زلزله هستند که آموزش مدیریت بحران و راه‌های مقابله با این حوادث ضروری‌تر از هر زمانی است.

وی گفت: برگزاری این مانور به همت جمعیت هلال‌احمر، بسیج جامعه پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی و برخی از ادارات و دستگاه‌های دولتی با هدف کسب آمادگی، آموزش و انتقال تجربیات، تست تجهیزات، هماهنگی ادارات و دستگاه‌های دولتی و شناسایی نقاط ضعف مجموعه خدمات‌رسان است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی همدان خاطرنشان کرد: در مدت اجرای مانور علاوه بر بهره‌مندی مردم روستای دستجرد، مردم روستاهای آق‌تپه و اورقین مورد درمان رایگان پزشکان متخصص و عمومی قرار گرفتند.

وی در پایان گفت: اجرای این برنامه منشاء خیر و برکت برای استان است و انتظار می‌رود با ادامه این‌گونه برنامه‌ها در سرتاسر استان مردم از نعمت آموزش‌های عملی بیشتر بهره مند شوند.

انتهای پیام/89027/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول