اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر شیراز خواستار شد

تعامل بین بخش‌های مدیریتی، اجرایی و شهری فارس و شیراز

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر شیراز گفت: هماهنگی و تعامل بین بخش‌های مدیریتی و اجرایی شهری و استانی می‌تواند راهگشای حل معضلات و مشکلات شهری و استانی در فارس باشد.

تعامل بین بخش‌های مدیریتی، اجرایی و شهری فارس و شیراز

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد تقی تذروی امشب در نطق پیش از دستور خود در نهمین جلسه عادی شورای اسلامی این شهر اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال باید حماسه اقتصادی توسط دولتمردان با همکاری مردم رقم بخورد بدون شک بزرگ‌ترین مشکل جامعه موضوع مسائل اقتصادی و تبعات آن بوده که بار سنگینی بر دوش تک تک افراد جامعه گذاشته است.

وی افزود: اشتغال، تولید، جذب سرمایه، صنعتی شدن، گرانی، مفاسد اقتصادی، پولشویی و مواردی مشابه امروزه به عنوان معضلات و عوامل تاثیرگذار در زندگی اقتصادی و اجتماعی مطرح می‌شود.

این عضو شورا ادامه داد: گرانی عاملی است که تاثیر خود را بر زندگی مردم از مایحتاج روزانه تا فعالیت‌های تولیدی و تجاری نشان داده که در اثر عدم ثبات نرخ ارز و وجود نقدینگی بالا به وجود آمده و باید تدبیر شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است پروژه‌های نیمه‌تمام در سطح شهر شیراز و استان فارس هرچه زودتر به نتیجه برسد تا با بهره‌برداری از آنها پیشرفت جامعه، ثبات وضعیت اقتصادی، اشتغالزایی و به‌کارگیری نیروهای فنی، انسانی و تولیدی میسر شود.

تاکید بر لزوم وجود یک نگاه اقتصادی و دیدگاه مشورتی کارآمد و تاکید بر توانمندی‌های بالای استان فارس به عنوان قطب الکترونیک کشور مقدمه‌ای بود که تذروی بار دیگر اهمیت همکاری و تعامل را برشمرده و مسئولان را از هرگونه حاشیه‌سازی و مباحث غیرضروری پرهیز دهد.

به گفته وی، وجود معضلات کنونی حاصل عدم به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و خصوصی است و استفاده از ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دستگاه‌ها و بخش خصوصی با تعامل و استفاده از ابزار مشورت راهگشا خواهد بود.

تاکید بر اهمیت نشاط و شادابی دیگر موردی بود که این عضو شورا به آن اشاره کرد و گفت: ورزش ابزار ایجاد شادابی است و لازم است از ورزش همگانی، حرفه‌ای و تخصصی حمایت کامل صورت گیرد.

انتهای پیام/2448/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول