اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

37 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های بندری دیّر هزینه شده است

سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تاکنون 37 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت‌های بندری در بندر دیّر هزینه شده است.

37 میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های بندری دیّر هزینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از دیّر، فتح‌الله خوشبختی عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دیّر افزود: اسکله تجاری بندر دیّر 250 هزار تن ظرفیت دارد و باید تلاش خود را برای توسعه زیرساخت‌ها چند برابر کنیم.

وی اضافه کرد: زیرساخت‌های لازم در بندر تجاری دیّر فراهم شده است و از امروز باید به فکر رونق تجاری بندر دیّر باشیم.

سرپرست سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: تاکنون مدیران شهرستان همکاری بسیار خوبی با سازمان بنادر داشته‌اند و امیدواریم با تزریق نقدینگی طرح‌ها شتاب بیشتری پیدا کند.

خوشبختی گفت: ایجاد هرگونه تاسیسات دریایی باید با مجوز سازمان بنادر انجام شود و شرکت مصطفی دریا هم مجوزهای لازم را از این سازمان گرفته است.

وی افزود: برای جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌ها لازم است قبل از شروع عملیات اجرایی حتماً مراحل قانونی اخذ مجوز را انجام دهند.

خوشبختی اذعان داشت: آرزو می‌کنیم با توسعه صنایع مختلف در پس‌کرانه‌های بندری زمینه اشتغال و سرمایه‌گذاری برای حوزه‌های منطقه‌ای به وجود آید و ما هم طرح‌هایی را که مطابق مقررات پیگیری شود را حمایت می‌کنیم.

وی بیان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی توجه خاصی به بنادر استان بوشهر دارد و ما باید از این ظرفیت برای توسعه فعالیت‌ها و ارتقای جایگاه بندر بوشهر و سایر بنادر استان در افق بلندمدت، استفاده کنیم.

انتهای پیام/66005/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول