اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی خبر داد

پرداخت 205 میلیون دلار تسهیلات به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان غربی قرار می‌گیرد.

پرداخت 205 میلیون دلار تسهیلات به واحدهای صنعتی آذربایجان غربی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به اقدام سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی در جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی برای واحدهای تولیدی و صنعتی استان، اظهار داشت: در سال جاری 124 طرح تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی به بانک‌های عامل طرف قرارداد با صندوق توسعه ملی به منظور دریافت این تسهیلات معرفی شدند.

وی با اشاره به میزان اعتبار تخصیص یافته برای آذربایجان غربی، تصریح کرد: 3 هزار میلیارد ریال به واحدهای تولیدی و صنعتی که متقاضی سرمایه در گردش هستند، در نظر گرفته شده است.

اکبری با بیان اینکه از مجموع 3 هزار میلیارد ریال تسهیلات، تاکنون 920 میلیارد ریال به طرح‌های معرفی شده در آذربایجان غربی پرداخت شده است، یادآور شد: این طرح‌ها شامل طرح‌های احداثی و واحدهای متقاضی سرمایه در گردش هستند.

وی به تسهیلات ارزی صندوق توسعه ملی نیز اشاره کرد و ابراز داشت: 205 میلیون دلار تسهیلات ارزی در اختیار واحدهای صنعتی آذربایجان غربی قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: با توجه به فشار وارد شده به برخی از واحدهای تولیدی آذربایجان غربی که تأمین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم را به عهده دارند، استفاده از اعتبارات صندوق توسعه ملی برای رفع موانع موجود ضروری است.

وی اضافه کرد: بانک‌های عامل در تکمیل پرونده‌ها و جذب اعتبارات صندوق توسعه ملی برای واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان غربی سرعت عمل و جدیت داشته باشند.

انتهای پیام/61010/صا30/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول